Prime partide in cjase dal gnûv campionât e prins tre pons pe Udinese di Iachini. Tre pons a cui cjalâ cun positivitât par ce che l’aversari no l’ere facil. L’Empoli al rivave di un passât campionât di gran livel pez ambizions de societât. Une squadre che cun Giampaolo veve cjatât une salvece facile, cun t’un biel zûc e zujadôrs che in cheste estât an fât al salt di qualitât: pensi al zovin Zielinski o ancje a Paredes, che cumò son in fuarce a Napoli e Rome. Insome, une vitorie ere impuartante e le Udinese di domenie cun coragjo e un pocje di fortune à centrât al sô obietiv. Prime de partide un minût ducj in silenzio, in pins e cun rispiet cun il cûr a lis personis segnadis dal taramot. Une disgrazie che al Friûl al cognôss ancje masse ben. E no l’è mancjât l’abraç furlan e dal popul dal stadio Friuli.
Ma vignin a le partide: vie le difese a 3 che si ere abituâs a viodi in tai ultims timps, e difese che passe a 4, cun Widmer e Samir su lis fassis e le esperience di Danilo e Felipe in tal mieç a cirî, cun Karnezis daur di lôr, di tigni le puarte nete amancul par une partide. Centrocampo a 3, e De Paul e Evangelista daur di Zapata. Le squadre furlane sburte fin dall’inizi; e l’è proprite di un corner in tai prins minûs che une bale, metude in tal mieç di De Paul, rive sul pît di Felipe che cun t’un biel tir al cjate le puarte dall’Empoli: balon in te rêt e 1-0. Udinese che prove a zujâ in te metât di campo dall’Empoli. Ma son masse pocs i nestris zujadôrs che attachin le aree sui cross de fassis e le difese di Martusciello à vite facil. Le bale scomençe a girà cun plui velocitât e le squadre ospite si fâs viodi simpri plui de bandis di Karnezis. Saponara al domine in tal mieç e al cantrocampo de Udinese, dopo le prime fase ben zujade dal prin timp, al va in evident difilcultât. E proprite in chel moment de partide son rivâs i pies pericui par une difese, che di Iachini, che no veve rischiât nuje. Plui di volte l’è dome Karnezis che cun doi intervents straodinaris a tignî in partide le sô squadre.
Al second timp al partîs come che al’are finût al prin. Empoli in denant e Udinese che no cjate i spazis par fâ lâ su al balon. Al’è Gilardino a lâ dongje dal goal, su punizions metude in tal mieç. E di chest moment l’Empoli nol crearà plui pericui a le puarte di Karnezis. Le partide va in denant in perfet equilibri fin al moment in cui Perica, subentrât a un Zapata ancjemô no in forme, si met denant dal balon e al cjape un fal che al val le espulsion. Empoli in dîs e partide in discese pe Udinese, tant che il tal recupero su di un cuintri pît di De Paul e Perica al rive al 2-0 dal croât che al val i tre pons e le felicitât dai suporters furlans.
Spietand a centrocampo Kums, sarà une stemane plui serene dopo cheste vitorie no esaltante ma impuartante pal moral e pe mentalitât. Nancje un goal cjapât e cheste jè une biele notizie. Denant si puès e si scugne fâ di plui. Zapata iêr no l’è proprite entrât in te partide, masse di bessol e mai bon di fa le scelte juste. De Paul si è mot tant, tocjât balons su balons. Fofana al fât ben al sô lavor. Perica l’è entrât e dât vivacitât a le partide. Segnai positivs, ancje se Iachini al varà material su cui lavorà vie pe stemane.
Parce che se si salve le mentalitât di cheste squadre, che no a molât mai e tignût a le partide e al risultât, grandis son lis imprecisions quanc che si a di costruî e manovrâ le azion bale par tiare. Moviments che ancjemô no si viodin e pocje personalitât daur cul balon in tai pîs; mi spietavi al di plui di Samir e Widmer che varesìn podût sburtâ di plui par creâ balis impuartantis par segnâ: ma forsite, gambiât schema, Iachini l’à preferît plui atenzion in fase difensive, e chest l’è plui che comprensibil. In tal complès no une brute Udinese, che cun le voe e al cûr à cjatât le prime vitorie, ma le strade pe salvece jè lungje e dificile, e le squadre no varà mai di dismentealu, par fa tornâ a gjoldi che curve che seromai di masse timp jè puare di grandis vitoris.
Altre notizie - Blanc & Neri
Altre notizie
- 22:25 (VIDEO) F8 | Germani Brescia-Apu Udine 78-64, il commento post partita
- 22:10 Apu Udine, Pedone: "Godiamoci il percorso che abbiamo fatto, siamo arrivati fin qua che è già un grande traguardo"
- 21:35 Serie A2 CDA Talmassons FVG-Itas Trentino 3-1: RISULTATO FINALE
- 21:32 Brescia, Della Valle a LBATV: "Siamo stati bravi soprattutto in difesa contro Udine"
- 21:32 Brescia, Cotelli a LBATV: "Ognuno di noi si è preso le proprie responsabilità"
- 21:27 Pallacanestro Brescia-Apu Old Wild West Udine 76-64, LE PAGELLE: Calzavara ultimo ad arrendersi. Sprazzi di Dawkins
- 21:26 Pallacanestro Brescia-Apu Old Wild West Udine 76-64, LE PAGELLE DEGLI AVVERSARI: Della Valle e Burnell dominanti
- 21:21 Apu Udine, Vertemati: "Si è vista la differenza di esperienza di squadra"
- 21:14 Apu Udine, Calzavara: "C'è un po' di rammarico nell'abbandonare la Coppa Italia subito"
- 19:30 DIRETTA Final Eight Coppa Italia Brescia-Apu Old Wild West Udine 76-64: RISULTATO FINALE
- 18:27 Apu Udine, il Benedetti si tinge di bianconero: tifosi incollati al maxischermo per il quarto contro Brescia
- 17:39 Final Eight Coppa Italia Brescia-APU Udine, Vertemati: "Servirà sfacciataggine per giocarcela"
- 17:07 Final Eight Coppa Italia, la preview di Superbasket: "Udine vuole provare a stupire"
- 16:03 Final Eight Coppa Italia, dove vedere Germani Brescia-APU Udine in tv e in streaming
- 15:29 Germani Brescia, coach Cotelli: “Udine sta mostrando una bella pallacanestro; noi vogliamo giocarci tutto”
- 14:36 Bologna, Italiano ritrova Heggem per la sfida contro il Brann
- 13:56 Udinese, annunciata la conferma della partnership con ASEM
- 11:50 Final Eight, Boniciolli: "Udine merita di esserci. Non credo che i friulani si presenteranno sazi"
- 11:41 Un parquet speciale per una Coppa speciale: anche l’Apu Udine protagonista alla Inalpi Arena
- 11:18 Serie A2, dove vedere CDA Talmassons FVG-Itas Trentino in tv e in streaming
- 10:24 Final Eight, Peterson: “L’Apu non ha nessuno per marcare Della Valle, vincerà Brescia”
- 10:15 CDA Talmassons FVG, Parazzoli: "La squadra ha grande voglia di rivalsa. Molinaro parzialmente a disposizione"
- 10:00 Serie A, dove vedere Bologna-Udinese in tv e in streaming
- 09:30 Watford, pari con il Preston alla prima di Still in panchina
- 09:15 Amoroso: "L'Udinese è stata il mio primo amore. Nella Serie A di adesso farei 30 gol"
- 09:00 Giovanili Udinese, il programma del weekend: Under 16 e Under 15 in trasferta a Cagliari
- 08:30 Manfredini: "L'Udinese ha un potenziale enorme ma difetta in continuità"
- 08:11 Apu Udine, orgoglio bianconero alle Final Eight: a Torino per scrivere un’altra pagina di storia
- 07:44 Udine alle Final Eight di Coppa Italia. Pedone: “Orgoglio, equilibrio e identità friulana: così l’Apu è arrivata tra le grandi d’Italia”
- 07:27 Apu Udine, Alibegovic: “Final Eight? Orgoglio e fame. Rispettiamo tutti, ma non abbiamo paura di nessuno”
- 21:26 Brescia, Della Valle: “La Coppa Italia riserva sempre sorprese; dobbiamo provarci insieme”
- 21:08 UEB Cividale, Lucio Redivo convocato dalla Nazionale Argentina
- 18:45 Dinamo Gorizia, il weekend delle giovanili: le ragazze dell'Under 15 strappano il pass per la fase Oro
- 17:01 Milano-Cortina 2026, Italia d'Oro nell'inseguimento a squadre maschile
- 16:10 Giovanili, Ivancic e Pirih convocati dalla Slovenia Under-17
- 15:20 L'ex ds dell'Udinese Larini: "C'è la sensazione che questa squadra si accontenti"
- 14:19 Itas Trentino, Beltrami: "Contro Talmassons sfida complicata ma stimolante"
- 14:09 Udinese, tre ammoniti contro il Sassuolo: le decisioni del Giudice Sportivo
- 13:30 Le Eagles Futsal si preparano al derby: sessione video con mister Alemão
- 12:45 Udinese, la mossa anti-Bologna di Runjaic: due giorni liberi alla squadra
- 09:01 Next Gen Cup, gli assistenti Tonelli e Pezzani presentano le Final Eight per l'APU
- 22:39 Serie A, Cagliari-Lecce 0-2: scatto dei salentini in zona salvezza
- 21:07 Udinese, Padelli a TV12: "Non siamo totalmente soddisfatti, persi troppi punti sanguinosi"
- 20:28 Dinamo Sassari e Pullen si separano: il comunicato ufficiale
- 20:18 Troost-Ekong su Tudor: "Il Tottenham ha trovato la persona giusta"
- 17:17 Orgoglio APU, Calzavara convocato dall'Italbasket del CT Banchi
- 16:31 UEB Cividale, sfuma il colpo di mercato: Andrea Loro è ufficiale alla Tezenis Verona
- 16:14 La Dinamo Gorizia torna alla vittoria, coach Tomasi: "Prova solida in cui tutta la squadra ha contribuito"
- 16:07 L'ex Udinese Benkovic cambia ancora, ufficiale il passaggio allo Shenzhen Peng City
- 15:44 Udinese, il risultati delle giovanili nel weekend


