In te zornade dulà che si è tocjade une quantitât record di goi segnâs, a Udin, in te partide tra dos squadris che no an di domandà plui nuje al campioonât, al spetacul e lis ocasions no son mancjadis. L’Udinese cirive chei pons e che prestazion che tant fasin ben denant dai soi suportêrs; al Cagliari, doi pons daur de squadre furlane, l’è stat protagonist di un bon campionât, se si pense che le squadre rivave de serie B.
Delneri l’à metût in campo le sô formazion tipo, un 4-3-3 dulà che al puès gambià qualchi omp, ma dulà che le zujadis e i movimens son oramai acquisîs. In difese si è tornât a viodi Angella, italian tra dîs zujadôrs stranîrs. A centrocampo e denant i titolârs vevin al compit di sbusà le difese de squadre aversarie. Lis dos squadris masanin zûc, i tîrs e al divertiment no mancjn: Thereau, no in zornade, al sbalie un rigôr, e sul tap-in Hallfredsson al rive a fa ancjemò piês, sparant al balon in curve di une distance no trascurabile. Ma le impresion jè che le partide vedi ancje altri di regalà.
In tal second timp un Thereau sot di tono al lasse spazi al zovin Perica. Le ponte balcaniche met subite in clâr lis robis, come a mostrà al sô alenadôr che al sbalie quanc che lu lasse fûr dai titolârs. Le partide i tre pons son dût merit sô. Si invente al goal dal 1-0, une conclusion bielisime di 25 metros che ientre propite sot de traviarse, dulà che al purtîr dal Cagliari nol puès rivà. Ma al zovin croat nol baste. Sô l’è l’assist che al regale le prime segnature dal campionât a Angella, e sô le conclusion che si stampe sul pal. Di Borriello, in tai ultims minûs de partide, al goal de squadre dal furlan Padoin.
Perica si è dimonstrât un zujadôr di valôr: in chei doi ains l’à fât plui di qualchi migliorament. L’à acquisît fuarce, consapevolece, l’à scomençât a segnà. In tal basket l’è un zujadôr che l’è clamât al “sesto uomo”; no l’è un titolâr ma nancje une semplice riserve. A l’è chel zujadôr che al podarès jessi un titolâr ma che l’alenadôr si ten in panchine parce che al sa che al puès, dopo ientrât, gambià le partide. Perica si puès clamà al sesto uomo di cheste Udinese. Simpri pront, simpri disponibil, quanc che a l’è ientrât l’à quasi simpri dât un bon contribût.
Le societât varà di resonà su ce fa di cheste zovine ponte: cun Zapata che al podarès partì, si puès pensà a un Perica titolâr, numar 9 in ta l’attac furlan? Le impresion jè che Stipe l’à di cressi ancjemò tecnicamenti e che al sô zûc vedi di alzasi di livèl. Al sarès però un erôr di no perdonà lassalu là vie in qualchi altri squadre: un jolly come lui no l’è par nuja facil di cjatà!
Altre notizie - Blanc & Neri
Altre notizie
- 22:25 (VIDEO) F8 | Germani Brescia-Apu Udine 78-64, il commento post partita
- 22:10 Apu Udine, Pedone: "Godiamoci il percorso che abbiamo fatto, siamo arrivati fin qua che è già un grande traguardo"
- 21:35 Serie A2 CDA Talmassons FVG-Itas Trentino 3-1: RISULTATO FINALE
- 21:32 Brescia, Della Valle a LBATV: "Siamo stati bravi soprattutto in difesa contro Udine"
- 21:32 Brescia, Cotelli a LBATV: "Ognuno di noi si è preso le proprie responsabilità"
- 21:27 Pallacanestro Brescia-Apu Old Wild West Udine 76-64, LE PAGELLE: Calzavara ultimo ad arrendersi. Sprazzi di Dawkins
- 21:26 Pallacanestro Brescia-Apu Old Wild West Udine 76-64, LE PAGELLE DEGLI AVVERSARI: Della Valle e Burnell dominanti
- 21:21 Apu Udine, Vertemati: "Si è vista la differenza di esperienza di squadra"
- 21:14 Apu Udine, Calzavara: "C'è un po' di rammarico nell'abbandonare la Coppa Italia subito"
- 19:30 DIRETTA Final Eight Coppa Italia Brescia-Apu Old Wild West Udine 76-64: RISULTATO FINALE
- 18:27 Apu Udine, il Benedetti si tinge di bianconero: tifosi incollati al maxischermo per il quarto contro Brescia
- 17:39 Final Eight Coppa Italia Brescia-APU Udine, Vertemati: "Servirà sfacciataggine per giocarcela"
- 17:07 Final Eight Coppa Italia, la preview di Superbasket: "Udine vuole provare a stupire"
- 16:03 Final Eight Coppa Italia, dove vedere Germani Brescia-APU Udine in tv e in streaming
- 15:29 Germani Brescia, coach Cotelli: “Udine sta mostrando una bella pallacanestro; noi vogliamo giocarci tutto”
- 14:36 Bologna, Italiano ritrova Heggem per la sfida contro il Brann
- 13:56 Udinese, annunciata la conferma della partnership con ASEM
- 11:50 Final Eight, Boniciolli: "Udine merita di esserci. Non credo che i friulani si presenteranno sazi"
- 11:41 Un parquet speciale per una Coppa speciale: anche l’Apu Udine protagonista alla Inalpi Arena
- 11:18 Serie A2, dove vedere CDA Talmassons FVG-Itas Trentino in tv e in streaming
- 10:24 Final Eight, Peterson: “L’Apu non ha nessuno per marcare Della Valle, vincerà Brescia”
- 10:15 CDA Talmassons FVG, Parazzoli: "La squadra ha grande voglia di rivalsa. Molinaro parzialmente a disposizione"
- 10:00 Serie A, dove vedere Bologna-Udinese in tv e in streaming
- 09:30 Watford, pari con il Preston alla prima di Still in panchina
- 09:15 Amoroso: "L'Udinese è stata il mio primo amore. Nella Serie A di adesso farei 30 gol"
- 09:00 Giovanili Udinese, il programma del weekend: Under 16 e Under 15 in trasferta a Cagliari
- 08:30 Manfredini: "L'Udinese ha un potenziale enorme ma difetta in continuità"
- 08:11 Apu Udine, orgoglio bianconero alle Final Eight: a Torino per scrivere un’altra pagina di storia
- 07:44 Udine alle Final Eight di Coppa Italia. Pedone: “Orgoglio, equilibrio e identità friulana: così l’Apu è arrivata tra le grandi d’Italia”
- 07:27 Apu Udine, Alibegovic: “Final Eight? Orgoglio e fame. Rispettiamo tutti, ma non abbiamo paura di nessuno”
- 21:26 Brescia, Della Valle: “La Coppa Italia riserva sempre sorprese; dobbiamo provarci insieme”
- 21:08 UEB Cividale, Lucio Redivo convocato dalla Nazionale Argentina
- 18:45 Dinamo Gorizia, il weekend delle giovanili: le ragazze dell'Under 15 strappano il pass per la fase Oro
- 17:01 Milano-Cortina 2026, Italia d'Oro nell'inseguimento a squadre maschile
- 16:10 Giovanili, Ivancic e Pirih convocati dalla Slovenia Under-17
- 15:20 L'ex ds dell'Udinese Larini: "C'è la sensazione che questa squadra si accontenti"
- 14:19 Itas Trentino, Beltrami: "Contro Talmassons sfida complicata ma stimolante"
- 14:09 Udinese, tre ammoniti contro il Sassuolo: le decisioni del Giudice Sportivo
- 13:30 Le Eagles Futsal si preparano al derby: sessione video con mister Alemão
- 12:45 Udinese, la mossa anti-Bologna di Runjaic: due giorni liberi alla squadra
- 09:01 Next Gen Cup, gli assistenti Tonelli e Pezzani presentano le Final Eight per l'APU
- 22:39 Serie A, Cagliari-Lecce 0-2: scatto dei salentini in zona salvezza
- 21:07 Udinese, Padelli a TV12: "Non siamo totalmente soddisfatti, persi troppi punti sanguinosi"
- 20:28 Dinamo Sassari e Pullen si separano: il comunicato ufficiale
- 20:18 Troost-Ekong su Tudor: "Il Tottenham ha trovato la persona giusta"
- 17:17 Orgoglio APU, Calzavara convocato dall'Italbasket del CT Banchi
- 16:31 UEB Cividale, sfuma il colpo di mercato: Andrea Loro è ufficiale alla Tezenis Verona
- 16:14 La Dinamo Gorizia torna alla vittoria, coach Tomasi: "Prova solida in cui tutta la squadra ha contribuito"
- 16:07 L'ex Udinese Benkovic cambia ancora, ufficiale il passaggio allo Shenzhen Peng City
- 15:44 Udinese, il risultati delle giovanili nel weekend


