In te zornade dulà che si è tocjade une quantitât record di goi segnâs, a Udin, in te partide tra dos squadris che no an di domandà plui nuje al campioonât, al spetacul e lis ocasions no son mancjadis. L’Udinese cirive chei pons e che prestazion che tant fasin ben denant dai soi suportêrs; al Cagliari, doi pons daur de squadre furlane, l’è stat protagonist di un bon campionât, se si pense che le squadre rivave de serie B.
Delneri l’à metût in campo le sô formazion tipo, un 4-3-3 dulà che al puès gambià qualchi omp, ma dulà che le zujadis e i movimens son oramai acquisîs. In difese si è tornât a viodi Angella, italian tra dîs zujadôrs stranîrs. A centrocampo e denant i titolârs vevin al compit di sbusà le difese de squadre aversarie. Lis dos squadris masanin zûc, i tîrs e al divertiment no mancjn: Thereau, no in zornade, al sbalie un rigôr, e sul tap-in Hallfredsson al rive a fa ancjemò piês, sparant al balon in curve di une distance no trascurabile. Ma le impresion jè che le partide vedi ancje altri di regalà.
In tal second timp un Thereau sot di tono al lasse spazi al zovin Perica. Le ponte balcaniche met subite in clâr lis robis, come a mostrà al sô alenadôr che al sbalie quanc che lu lasse fûr dai titolârs. Le partide i tre pons son dût merit sô. Si invente al goal dal 1-0, une conclusion bielisime di 25 metros che ientre propite sot de traviarse, dulà che al purtîr dal Cagliari nol puès rivà. Ma al zovin croat nol baste. Sô l’è l’assist che al regale le prime segnature dal campionât a Angella, e sô le conclusion che si stampe sul pal. Di Borriello, in tai ultims minûs de partide, al goal de squadre dal furlan Padoin.
Perica si è dimonstrât un zujadôr di valôr: in chei doi ains l’à fât plui di qualchi migliorament. L’à acquisît fuarce, consapevolece, l’à scomençât a segnà. In tal basket l’è un zujadôr che l’è clamât al “sesto uomo”; no l’è un titolâr ma nancje une semplice riserve. A l’è chel zujadôr che al podarès jessi un titolâr ma che l’alenadôr si ten in panchine parce che al sa che al puès, dopo ientrât, gambià le partide. Perica si puès clamà al sesto uomo di cheste Udinese. Simpri pront, simpri disponibil, quanc che a l’è ientrât l’à quasi simpri dât un bon contribût.
Le societât varà di resonà su ce fa di cheste zovine ponte: cun Zapata che al podarès partì, si puès pensà a un Perica titolâr, numar 9 in ta l’attac furlan? Le impresion jè che Stipe l’à di cressi ancjemò tecnicamenti e che al sô zûc vedi di alzasi di livèl. Al sarès però un erôr di no perdonà lassalu là vie in qualchi altri squadre: un jolly come lui no l’è par nuja facil di cjatà!
Altre notizie - Blanc & Neri
Altre notizie
- 16:53 Serie A, buona la prima per Giampaolo: la Cremonese supera 0-2 il Parma e ritrova il successo
- 16:30 CDA Talmassons FVG, Molinaro: “Dobbiamo affrontare la gara di Roma in maniera serena”
- 15:48 Udinese Primavera, Gutierrez: "Abbiamo affrontato la terza in classifica e la differenza non si è vista"
- 14:58 L'Udinese Primavera ritrova la vittoria: battuto il Modena con rete di Romanin
- 14:00 Indisponibili Udinese: l'elenco degli infortunati, squalificati e diffidati
- 13:04 L'Italia e l'Atalanta perdono un pezzo: Scamacca si ferma per infortunio
- 11:55 “Through the Glass”: nella sede dell'Apu Udine rivive la leggenda della schiacciata di Michael Jordan
- 11:40 "Chiamatelo": il pensiero di Kabasele sulla mancata convocazione in Nazionale di Zaniolo
- 11:00 Italia, Calafiori: "Se giochiamo come sappiamo andremo al Mondiale"
- 10:40 Udinese, è un Davis da 10 e lode: doppia cifra raggiunta, l’uomo copertina è ancora lui
- 10:00 Atta, cosi non va! L’Udinese può fare a meno del francese?
- 09:30 Udinese, Kabasele esulta sui social: "Lavoro di squadra"
- 09:15 Genoa-Udinese 0-2, la moviola: giusto revocare il rigore ai rossoblu, Collu un po’ impreciso
- 08:50 Genoa-Udinese 0-2, le pagelle del Corriere dello Sport: Zaniolo pennella, Ekkelenkamp ringrazia
- 08:45 Genoa-Udinese 0-2, le pagelle di TuttoSport: grande cinismo dei friulani
- 08:40 Genoa-Udinese 0-2, le pagelle della Gazzetta dello Sport: c’è ancora la firma di Ekkelenkamp
- 08:35 Genoa-Udinese 0-2, le pagelle de Il Gazzettino: bocciatura piena per Atta
- 08:30 Genoa-Udinese 0-2, le pagelle del Messaggero Veneto: Okoye ancora decisivo
- 05:32 Udinese cinica e spietata contro il Genoa: 0-2 al Ferraris, salvezza in cassaforte una volta per tutte
- 01:01 Genoa-Udinese, il tabellino della gara: decidono Ekkelenkamp e Davis
- 00:28 Udinese, Zaniolo: "Vittoria da squadra matura e solida, che grande serata!"
- 00:20 Genoa-Udinese, Calvarese sul rigore revocato: "C'è incoerenza in episodi di questo tipo"
- 00:12 Udinese, Kristensen in conferenza: "Abbiamo dimostrato molto bene quale sia lo spirito di questa squadra"
- 00:11 Udinese, Ekkelenkamp: “Felice del gol, soprattutto perchè l’ho fatto di testa”
- 00:03 Udinese, Runjaic in conferenza: "Concentrati fino alla fine, abbiamo vinto una gara difficile"
- 23:54 Udinese, Kabasele a DAZN: "Davis è tra i 3 migliori attaccanti della Serie A"
- 23:51 Udinese, Davis a DAZN: "L'esultanza per lo 0-2 con i miei compagni è la sensazione più bella"
- 23:50 Genoa, Malinovskyi in conferenza: "Dispiace perdere con una grande prestazione, questo è il calcio italiano"
- 23:33 Genoa, De Rossi in conferenza: "Il calcio è così, abbiamo perso parecchie partite non meritando"
- 23:31 Udinese, Ekkelenkamp a DAZN: "Non abbiamo giocato bene, felice dei tre punti. Ho imparato a calciare così durante il Covid"
- 23:30 Genoa-Udinese, De Rossi a DAZN sul rigore revocato: "Avevamo un precedente con l'arbitro"
- 23:29 Genoa, De Rossi a Sky: “Abbiamo creato tanto, ma il calcio è anche questo”
- 23:19 Marcolin: "Udinese squadra tedesca. Davis tra i migliori attaccanti della Serie A"
- 23:19 Udinese, Runjaic a DAZN: "Ci aspettavamo questo tipo di gara. La fortuna è stata dalla nostra"
- 23:16 Udinese, Kabasele a Sky: “Abbiamo sofferto ma ne siamo usciti con qualità. Rigore? Braccio in posizione naturale”
- 23:11 Bazzani: “L’episodio ha cambiato la partita. Zaniolo? Meritava la Nazionale più di Raspadori"
- 23:10 Udinese, Davis a Sky: "È la migliore stagione della mia carriera"
- 23:06 Udinese, Runjaic a Sky: “Nel primo tempo siamo stati fortunati. Zaniolo si aspettava la convocazione in Nazionale”
- 23:02 Genoa-Udinese, Deulofeu subito dopo la partita: "Scandalo"
- 22:58 Genoa-Udinese 0-2, LE PAGELLE: bianconeri cinici. Lampo di Zaniolo, decisivi Ekkelenkamp e Davis
- 22:57 Genoa-Udinese 0-2, LE PAGELLE DEGLI AVVERSARI: al Grifone manca il gol
- 22:54 Genoa-Udinese, Kamara esce... e fa una linguaccia: cos'è successo
- 22:16 Davis ammonito contro il Genoa: salta per squalifica la prossima gara dell'Udinese
- 21:55 Genoa-Udinese, braccio di Kabasele ma rigore revocato ai rossoblù: la moviola
- 21:48 Genoa-Udinese, Runjaic cambia a inizio ripresa: fuori Atta
- 21:45 DIRETTA SERIE A Genoa-Udinese 0-2: i bianconeri sfatano il tabù Marassi
- 21:33 Genoa-Udinese, le IMPRESSIONI A FINE PRIMO TEMPO: bianconeri fortunati, in campo c'è solo il Grifone
- 21:15 Genoa-Udinese, Marelli sull'episodio Okoye-Colombo: "Scontro di gioco"
- 20:42 Genoa, De Rossi a DAZN: "Negli ultimi anni l'Udinese ha dimostrato di essere più forte"
- 20:35 Udinese, Inler a DAZN: "Zaniolo deve continuare a dimostrare, oggi ne ha l'opportunità"


