Dopo le sperimentazion de partide di domenie stade cuintri le zovine Atalanta, Delneri l'è tornât a gambià i soi omps: sot dal soreli de Calabrie spazi a Scuffet, in prove pe titolaritât dal prosim campionât; daur Widmer, Danilo, Felipe e Adnan. A centrocampo Kums cun Badu e Jankto a da qualitât e quantitât. Denant al tridente cun Zapata, Thereau e De Paul. Al prin timp l'è stât di dismenteà e al Crotone l'è rivât a meti le partide sul binari ch'al preferìs: segnà un goal, lassà al balon a l'aversari, sierasi ben in difese e tornà a partì in cuintripît. I numars son indicatifs: le Udinese à tignût plui al balòn, cun t'un 62% di posès ampiamenti fur de medie stagional. Par cuintri lis ocasions no son mancjadis par dutis dos les squadris, cun t'un len čhapât par bande. Le Udinese no jè rivade a segnà, e a le fin partide qualchi zujadôr al dave le impresiòn di no ve' voe nancje di provà a paregjale le partide, cul sol Perica che si dimenave denant par ricevi qualchi balon interesant. Chest al bilancio de trasfiarte di Crotone: une metât di gare come in tes ultimis pies partidis, un second timp cun qualchi lusôr ch'al vignive propite di chei zujadôrs subentrâs.
Ben vegnin partidis come ches di Crotone! E no pal risultât, no par une squadre, al Crotone, che cun merit sta cirint une salvece insperade. Ben vegnin partidis cussì par une sole motivazion: parce che fasin clarece su chei zujadôrs che mertin di jessi part di un progèt ambiziôs, un progèt seri, chel che al'à di tornà a jessi l'Udinese, dulà che si domande impegn, professionalitât, ambizion e sacrifici. E a dà plui di qualchi indicazion in cheste direzion son propite partidis cussì, di fin campionât, che magari no contin nuje pe clasifiche e dulà che al zujadôr al scugne čhatà motivazions plui grandis par fà ben. A Bologna, a Crotone le demarcazion tra chei che mertin le riconferme e chei che le sacre flame no le an jè stade evident.
Kums l'à confermât, displâs dilu, che l'an in Serie A l'ere plui le ocasion par scuviergi le bielecis dal nestri paîs che le oportunitât par lassà al segno in tal nestri campionât: e sì che le qualitâs e son, ma magari in t'une squadre come le Udinese, cun t'une certe idee di zûc, no votade al control dal balòn, no an podût vignì fur.
Alì Adnan investe ches qualitâs no lis à e no si rive a capì come le Udinese vedì podût compralu, cun tancj zovins talians che son a tôr. Le sperance jè che Samir al restedi e che si cjoledi un bon sostitût. Le incognite plui grande però continue a jessi Thereau, che in cheste part final di campionât al sta fasint di dût par tirasi doncje le rabie dal public furlan. Cun lui e Zapata le societât fasarà clarece e in serenitât si decidarà ce fa, in tal ben de squadre. Si varà di ripensà al repart de pontis, cun le certeze di un De Paul che al puès cressi ancjemò tant e di un Perica che al sô contribût lu darà simpri.
Ben vegnin alore partidis come ches di Crotone; lis prestazions di qualchi zujadôr, in chestis partidis di metât di Mai, fasaràn sì che lis sceltis de societât par l'an a vignì saràn plui semplicis. No jè le Udinese che fasarà di mancul di qualchi zujadôr, ma al zujadôr ch'al mostrarà di no mertà une mae e une storie come che furlane.
A le fin, a onôr de statichis, continue le medie di doi furlans in campo: se cun le Atalanta Petagna e Cristante vevin tignude alte le bandiere de nestre Patrie, cheste volte l'è stât al turno di Scuffet e di Crisetig.
Altre notizie - Blanc & Neri
Altre notizie
- 23:26 Reyer Venezia, Spahija: "Abbiamo vinto la partita grazie ad un gioco da small ball"
- 23:23 Udinese, Runjaic in conferenza: "La squadra ha dato tutto, non ho rimproveri"
- 23:22 Juventus, Boga a DAZN: "Potevamo chiuderla nel primo tempo"
- 23:21 Juventus, Spalletti a Sky: "Vinto contro una squadra veramente forte, siamo stati perfetti"
- 23:20 Udinese, Runjaic a DAZN: "Con un avversario così la differenza è venuta fuori"
- 23:18 Apu Udine, Alibegovic: "Partita di altissimo livello. Dispiace ma abbiamo giocato con qualità contro una grande squadra"
- 23:07 Udinese-Juventus 0-1, il tabellino della gara del Bluenergy Stadium
- 23:04 Juventus, Boga a Sky: "Da quando sono arrivato mi vogliono tutti bene"
- 23:03 Apu Udine, Vertemati: “Buon approccio e grande carattere, peccato per il terzo quart
- 22:59 Udinese, Runjaic a Sky: “Non serve motivare i giocatori. Non riusciamo a competere contro queste squadre”
- 22:45 Udinese-Juventus 0-1, LE PAGELLE: Okoye evita altri guai, Zarraga in difficoltà
- 22:44 Apu Udine, Pedone: "Partita con la Reyer un grande spot per la pallacanestro"
- 22:30 DIRETTA Serie A Udinese-Juventus 0-1: RISULTATO FINALE
- 22:26 Udinese-Juventus, Il VAR annulla il gol di Conceição: il motivo
- 21:59 Udinese-Juventus, Marelli sulla trattenuta di Cambiaso su Ekkelenkamp: "C'è stata ma leggera, hanno ritenuto fosse limitata"
- 21:57 Udinese-Juventus, i dati dal botteghino: sono 25.022 gli spettatori totali
- 21:36 Udinese-Juventus, LE IMPRESSIONI A FINE PRIMO TEMPO: la sblocca Boga, friulani chiamati alla reazione
- 21:01 Reyer Venezia-Apu Old Wild West Udine, Da Ros all'intervallo: "Abbiamo trovato dei buoni canestri"
- 20:45 DIRETTA Serie A Reyer Venezia-Apu Old Wild West Udine 101-94: RISULTATO FINALE
- 20:42 Udinese, Kamara a Sky: “Per me è una bella sfida affrontare giocatori di qualità”
- 20:35 Udinese, Runjaic a Sky: “Atta è pronto. Il nostro obiettivo è conquistare i tre punti”
- 20:27 Udinese, Runjaic a DAZN: "Vogliamo continuare a migliorare il nostro gioco. Davis fondamentale per noi"
- 20:22 Juventus, Kalulu a DAZN: "Qui è sempre difficile, fino all'ultimo minuto"
- 20:21 Juventus, Spalletti a Sky: “L’Udinese non è più quella dell’andata”
- 20:20 Juventus, Spalletti a DAZN: "Fare a spallete con la fisicità dell'Udinese è dura"
- 20:15 Udinese, Kamara a DAZN: "Siamo concentrati, vogliamo fare bella figura"
- 20:07 Napoli-Lecce, spavento per Banda che si accascia a terra: ha ripreso conoscenza
- 19:39 Udinese, problema al polpaccio per Buksa: sarà valutato nei prossimi giorni
- 19:34 Udinese-Juventus, le FORMAZIONI UFFICIALI: Atta torna dal 1', c'è Zarraga
- 17:10 Serie A, l'Atalanta ferma l'Inter sull'1-1: campionato riaperto?
- 16:04 Baseball, inizia la stagione dei White Sox Buttrio
- 15:15 Udinese Primavera, Gutierrez: "Solito copione, faccio mea culpa"
- 14:02 Watford, Still su Bove: "Sta arrivando al massimo del suo potenziale, non resta che vederlo giocare dall'inizio"
- 13:50 Primavera Udinese, che beffa! La Sampdoria vince 2-3 nel finale
- 13:30 Indisponibili Udinese: l'elenco degli infortunati, squalificati e diffidati
- 11:04 Udinese-Juventus, i bianconeri devono crederci: al Friuli un’altra notte da “big”
- 10:25 Compleanno in casa Udinese: spegne 19 candeline Alessandro Nunziante
- 09:46 Juventus, i convocati per la sfida contro l’Udinese: Vlahovic ufficialmente out
- 09:29 Udinese, la probabile formazione contro la Juventus: ballottaggi in difesa
- 08:44 Serie A, dove vedere Udinese-Juventus in tv e in streaming
- 08:30 Dinamo Gorizia, coach Tomasi: “Oderzo grande squadra; non sarà facile ma ci proveremo”
- 22:41 Serie A, il Torino rifila un poker al Parma: finisce 4-1 l'anticipo della 29^ giornata
- 21:33 Serie A2, dove vedere Itas Trentino-CDA Talmassons FVG in tv e in streaming
- 20:33 Serie A, dove vedere Reyer Venezia-APU Udine in tv e in streaming
- 20:10 Belardi: "Contro l'Udinese una gara molto importante per la corsa Champions della Juventus"
- 19:00 Watford, Ekwah: "Gara contro lo Stoke City sarà difficile, dovremo fare la nostra partita"
- 18:30 Giovanili Udinese, il programma del weekend: tris di sfide al Como
- 18:15 LBA, date e orari della 24^ e 25^ giornata: quando gioca l’Apu Udine contro l’Olimpia Milano
- 17:34 Venezia, Wheatle: "Contro Udine ci aspetta una gara difficile, troveremo una squadra determinata"
- 17:28 Venezia, Spahija: "Vedo i miei giocatori un po' stanchi, ma affronteremo Udine con lo spirito di sempre"


