Un pont che al dà continuitât al bon moment di forme de Udinese di Gigi Del Neri. Ma anche une ottime reazion in une partide che in tal pin tip, par attegiamanet e ideis, à lassât a desiderà. Un 4-3-2-1, chel di Del Neri, che al pontave su le fantasie di De Paul e Thereau e su le fisicitât di Fofana e Zapata par meti in dificultât le difese dal Torìn, che si è confermade squadre di altri ambizions rispièt a le Udinese, come l’à ancje det Del Neri in tal post-partita, ma che à rischiât in tal second timp di vendi care le pièl sôt dai colps de zovine squadre furlane. Al pin tip l’è stât un assolo granata. I omps di Mihajlovic an vût simpri al control de partire e dal balon, rivant a saltà cence masse problemas al pressing par nuje ben organizât dai furlans. Al centrocampo dal Torin, dût italian, cun Valdifiori regist e Baselli e Benassi plui in denant, si è confermât di prin livèl.
Ljajic cui sôi moviments l’à metût in crisi le organizazion difensive di Del Neri, soredût in tal prin timp; tant che al goal dal Torin, rivât plui o mancul dîs minûs dopo l’inizi de partide, l’è nassût su di une invenzion dal trio Ljajic-Belotti-Benassi. Al prin si è sbasât a cjoli le bale dai difensôrs, par dopo pontà cun convizion le difese furlane; l’à po’ cjatât sui 25 metros Belotti, che cun grande braure l’à metût al balon in profonditât par Benassi, sfrutand le buse in te difese di cjase. Denant di Karnezis al zovin dal Torin cun t’un precis tîr l’à regalât al prin goal de serade a le sô squadre. Di chel moment al Torin l’à continuât a sburtasi in denant, tant che se no fòs stât pal meracul di Karnezis su un altri moviment di Belotti in profonditât, saresin a contà un’altre partide. Le imagine de Udinese in tal prin timp jè dute in t’un tir dai 35 metros di Danilo, finût diretamentri in curve: confusion, nissune idee, pôc moviment cence bale e imprecisions; oltre a iniziativis dulà che Zapata e soredût Fofana cirivin di bessoi di rompi lis lineis dal Torin.
Al merît di vè gambiât al destini de partide in tal second timp al và a Del Neri; subite dos sostituzions, cun De Paul e Kums che an lassât al puest ai plui in forme Perica e Hallfredsson. Un attegiament diferent, chel cun cui l’Udinese jè entrade in campo dopo l’interval. Un altre cativerie, un altre tristerie in tal cirî le bale, plui sostegno dai centrocampist, e un Widmer che l’à sburtât su le fasse con costance. Al goal l’è proprite rivât su di un cross dal numar 27, dulà che Thereau l’à cjatât le deviazion vincente. Cun le partide in paritât jè stade le Udinese le squadre plui pericolose. Squadris lungjis, spazios che si viergin. E proprite su di une bale in profonditât par Zapata al nassarà un corner. Sul biel cross di Jankto Wague al devie al balon che dopo vè colpît al pâl, al finîs cuintri Zapata che lu sburte in puarte par li 2-1, insperât fin qualchi minût prime. Pecjât che bastin cinc minûs a Ljajic par meti definitivamenti in equilibri le partide cun t’une conclusion di assolût valôr tecnic, ancje se Zapata cun t’un pôc di precision in plui varès podût a timp scjadût regalà i tre pons a le sô squadre.
Un biel paregjo, in t’une partide di gran spetacûl ed equilibri cun dos squadris che an zujât par vinci, cence pore e rischiânt pur di segnà. L’ere content Del Neri de reazion de squadre e dal gran biel second timp, de intensitât metude in campo. Unichis perplessitâs lis prestazions di de Paul e Kums, doi che vevin di gambià al pàs a le squadre, ma che stàn ancjemò cirînt a l’equilibri in t’un campionât dificil come le Serie A. Le note plui biele de serade al gnûv rapuart cul public furlan: stadio quasi plèn, tante int, tant tifo e calôr a sburtà le squadre a le imprese; une atmosfere che no si respirave a Udin di masse timp, ma che un pôc a le volte stà tornânt grasie ancje al lavôr di Gigi Del Neri. L’omp in plui di cheste squadre, in chest moment, l’è proprite lui.
Altre notizie - Blanc & Neri
Altre notizie
- 13:36 Finisce l'Europeo U21 di Kristensen: Danimarca eliminata
- 13:10 Italia-Israele a Udine, l'assessore Dazzan: "La politica non può restare fuori dallo sport"
- 12:58 Coppa Italia 2025/2026, definito il tabellone: il cammino dell'Udinese
- 12:36 Porte girevoli in casa Udinese: in bilico Okoye e Sava, piacciono Nunziante e Abramowicz
- 12:13 Udinese, 40 milioni investiti dal 2019 a oggi: l'analisi
- 11:49 Serena: "Lucca sarà un bel vuoto da colmare per l'Udinese"
- 11:30 Il futuro di Simone Pafundi è in bilico: si valuta un nuovo prestito
- 11:25 Brescia, è addio con coach Poeta: l'Olimpia Milano e Messina lo attendono
- 10:50 L'ex Udinese Stroppa pronto a diventare il nuovo allenatore del Venezia: oggi la firma
- 10:22 L’Udinese tra incertezze e attesa: una squadra ancora tutta da costruire
- 10:19 Udinese, pronto il rinnovo di Daniele Padelli fino al 2026
- 10:07 Bijol saluta l’Udinese: pronto a firmare col Leeds United, operazione da 22 milioni
- 10:04 Corriere dello Sport: Udinese su Goglichidze dell'Empoli
- 08:40 "King of Derry": Guido Cerullo trionfa nel Gran Prix di Irlanda 2025 di calcio tavolo.
- 20:03 Udinese, Fava: "Lucca buon calciatore ma al Napoli serve altro di più importante"
- 19:40 Udinese, il Modena vuole provarci per Pafundi: ritroverebbe Sottil
- 17:50 Un anno fa la morte di Tominaga, imprenditore giapponese tifoso dell'Udinese
- 17:00 Udinese, Okoye celebra il suo passato: fa visita alla scuola elementare frequentata dal padre in Nigeria
- 16:30 Italia 3-0 Cina, le azzurre sono insuperabili: presenti Frosini e la ex CDA Eze
- 16:01 Udinese, occhi Lennon Miller del Motherwell: ci sarebbero altri 4 club sulle sue tracce
- 15:51 Udinese, è di Oumar Solet il gol più bello della stagione secondo i tifosi
- 15:34 Udinese, Il Vasco Da Gama ha offerto un prestito con diritto di riscatto per Brenner
- 15:27 Contratti sportivi fino a otto anni: svolta firmata da Abodi
- 15:25 Europeo U21, dove vedere Germania-Italia in tv e in streaming
- 14:08 Udinese, si apre la finestra dei riscatti: ora arriverà l'ufficialità di Atta. Le cifre
- 13:48 L'ex Udinese Di Natale vince la Nations League con la Nazionale di Calcio a 8
- 13:17 Udinese, possibile amichevole estiva in Austria con il Mallorca
- 12:55 L'ex Apu Udine Simone Pepe vicino a Forlì. Ma occhio a Rieti...
- 11:59 Attenta UEB Cividale, quest'anno hai una rivale in più: Verona fa sul serio
- 11:31 Fanesi: "Con i Pozzo l'Udinese è cresciuta, poi sai cosa perdi ma non cosa trovi"
- 10:43 L'ex Udinese Calori: "Con partenza Bijol mancherà un leader, Solet non può sostituirlo"
- 10:23 Primavera Udinese, sarà separazione con Bubnjic. Il vice Gutierrez verso la promozione
- 10:08 Napoli-Udinese, prossima settimana nuovo contatto per Lucca: manca l'intesa con Pozzo
- 09:18 Italia-Israele a Udine, il retroscena: la prima idea della Figc era Bari
- 09:00 Italia-Israele a Udine, Anzil: "Riconoscimento alla nostra rinomata organizzazione"
- 21:15 Lucca-Napoli, parla Bazzani: "È nel miglior momento della carriera, chi più di Conte potrebbe migliorarlo?"
- 20:40 Napoli, il comunicato del club partenopeo sul mercato
- 20:30 La nuova vita di Sven Kums: la creazione dell'ex Udinese per rivoluzionare il calciomercato
- 20:00 Supercoppa Europea, il sindaco De Toni: "Sicurezza? Fiduciosi che tutto possa andare per il meglio"
- 19:30 Supercoppa Europa, Collavino: "Prelazione agli abbonati dell'Udinese? Non ci sarà la possibilità"
- 19:00 Dal campo alla pista, l'ex Udinese Cannavaro ospite al Mugello per la MotoGp
- 18:30 Italia-Israele a Udine, Fedriga: "Occasione unica per celebrare il nostro territorio"
- 18:20 Udinese Club di Buja, il presidente Camatel: "Un sogno che si avvera. L'obiettivo è far innamorare i ragazzi dell'Udinese"
- 18:00 Inaugurato l'Udinese Club di Buja, Marcon: "Grande soddisfazione il riavvicinamento dei tifosi alla squadra"
- 15:51 Italia-Israele a Udine, il sindaco De Toni: "Siamo preoccupati"
- 15:00 Italia-Israele a Udine, Collavino: "Una testimonianza della modernità e della funzionalità del Bluenergy Stadium"
- 14:35 Udinese, Karlstrom compie 30 anni: gli auguri del club bianconero
- 14:25 Udinese, Bijol ha firmato il contratto con il Leeds: è addio dopo tre stagioni
- 12:55 Compleanno in casa Udinese: Razvan Sava compie 23 anni
- 11:57 Un vecchio obiettivo dell'Udinese può andare al Torino: granata su Tchatchoua