Probabilmentri jè stade une fortune zujà le prime partide su le panchine de Udinese cuintri le Juventus; chest si podarès interpretà come al Del Neri pensiero in tai dîs pasâs a preparà le sô gnove squadre pe delicade trasfiarte di Turin. Lis aspettativis no erin che di un ipotetic scuintri dirèt pe salvece, come che investe al sarà domenie prossime, quanc che a Udin sarà al Pescara di Oddo a cirì chei pons che coventin come il pan par scalà le clasifiche. No si scugnive partà vie pons, ma le prestazion e le reazion di dute le squadre sarès stade l’oget fondamental da lis analisis e dai iudizis de int e dai gjornalists.
Al match cuintri Dybala and CO l’ere une impuartante prove par viodi al stât di salût di une squadre che, pasade le soste pe partidis de nazional, veve di cjatâ equilibri, mental e psicologic soredût, dopo l’esonero di Iachini e le clamade di Del Neri. Su le cjarte no podeve jessi confront tra lis dos formazions; lis individualitâs di Juventus e Udinese no podin jessi paragonadis, tant che al risultât final de partide l’è stât propite decidût di zujadis di singui zujadôrs e no, l’è il câs de Juve, da une straordenarie prestazion di squadre. Mi par alore iust spostà lis attenzions a le prestazion de squadre, che cence dubios di sorte jè stade plui apprezabil di che juventine, sì che o disarès che le partide le à vinzude le Juventus e no Allegri, e che sì le Udinese à lassât al Juventus Stadium cun t’une sconfite, ma Del Neri e le squadre no podin considerasi moralmentri perdèns. Reson par cui mi preocuparès di plui se fòs l’alenador de Juventus, plui che chel de Udinese, cence però montasi al cjâv, parce che tant l’è ancjemò di fâ, come che iustamenti l’à sottolineât al Gigi di Aquilee in te tarde serade di sabide, finude le partide.
Si podarès riassumi le partide di sabide cun t’un slogan che al sunarès plui o mancul cussì: “Finalmenti une squadre, o alc che i someedi!”. Parce che, cjalânt le partide su di une pay Tv renomade, cun t’une telecronache plui che discutibil, le impresiòn che vevi vie che le partide lave in denant, ere che le Udinese viodude sabide si stave compuartand come une squadre; cirive di movisi come une squadre, compate e ordenade, cun t’une idee di ce partide lâ a fâ rispièt a l’aversari che si à denant. Le organizazion, ma soredût le idee di partide che si a voe di fâ, jè le robe plui impuartant par une squadre des ambizions di che furlane. No podin lontamenti pensà a une Udinese cul pilota automatico: a une Udinese come che di Guidolin cun Di Natale, Sanchez, Inler, Benatia, dulà che i omps in campo e rivin, par lor talento, a meti naturalmenti in dificultât qualsiasi tipo di aversari. No podin pretindi al pilota automatico parce che i zujadôrs no son a cheste altece. E an di vê un alenador che i disedi esatamenti ce fâ, quanc falu e cuintri cui falu. Le Udinese n.1 di Del Neri veve une idee e le à partade in denant, le Juventus no (e cheste jè un altre biele storie, ma no l’è chest al lûc par contale).
Pocjis ideis ma ben preparadis: un prin gîr di bale daur, cun Kums a dâ une man e a costrui triangui par fâ lâ fur al balon; verticalitât par Zapata cun t’une vore di altris zujadôrs a cirî di lâ in profonditât e jemplà le aree aversarie. Al goal di Jankto l’è un biel segnal da l’ategiament di une squadre che a savût profità di un erôr aversari e lâ a segnâ grasie a un Buffon no cence colpis. Al prin de Udinese l’è stât aprezabil, tant che une Juve cussì mal metude varès podût segnà dome cun t’une invenzion di un campion come Dybala su punizion. In tal second timp le Udinese, forsite plui strache, e à lassât un pôc di plui al campo a une Juventus che dome grasie ad Alex Sandro, Cuadrado e Dybala jè rivade a meti in pinsîr Karnezis. Al goal de vitorie juventine l’è rivât su di une ingenuitât di De Paul, che al varès di cjatâ plui continuitât di prestazions. Le Udinese varès comunque podût segnà in dos ocasions, grasie a une biele vivacitât là denant par vie di Thereau, finalmenti recuperât, e dal simpri pront Perica, che al continue le sô parabole di migliorament.
Segnai su cui ben sperà e son: une squadre che zue come tale, un Fofana di personalitât, al stès Thereau, qualchi tôc fondamental ancjemò ai box par infortuni. Ingredients e son, sperìn in te ricete vincent dal chef Del Neri.
Altre notizie - Blanc & Neri
Altre notizie
- 16:00 Udinese, la probabile formazione contro il Como: dubbi in difesa per Runjaic
- 15:15 Udinese, Runjaic sui portieri: "Non ho ancora preso una decisione, Padelli ha fatto bene contro la Lazio"
- 14:45 Udinese, Runjaic: "Solet ha avuto un problemino in settimana, ma per il Como è a disposizione"
- 14:25 Udinese, Buksa si ferma per una lesione al soleo: il comunicato
- 14:18 Udinese, Runjaic: "Atta sta meglio, speriamo di riaverlo contro il Torino"
- 13:48 Udinese, Runjaic sul mercato: "Contatti costanti con la società"
- 13:20 Buksa salta il Como: il polacco fermato da un problema al polpaccio
- 13:08 Udinese, Runjaic in conferenza: "Domani voglio vedere una prestazione matura"
- 12:40 Udinese, Solet a disposizione per il Como: il francese ha smaltito il problema alla gamba sinistra
- 12:30 Serie A2, dove vedere UEB Cividale-Gemini Mestre in tv e in streaming
- 12:10 UEB Cividale, Cesana: "Ci aspetta un'altra battaglia, ma vogliamo dare continuità di risultati e di prestazioni"
- 12:07 UEB Cividale, Pillastrini: "Mestre la squadra del momento, dovremo fare una partita eccellente"
- 11:45 Trapani, Ford si trasferisce al Bahcesehir e Petruccelli è vicino al Galatasaray
- 11:30 Udinese-Inter, le informazioni sui biglietti della gara del Bluenergy Stadium
- 11:17 Watford, Gracia dopo il 3-0 al Birmingham: "Momento magnifico per la squadra"
- 11:15 Padova, Sinibaldi: "Non credo che una sconfitta possa aver incrinato la fiducia della CDA"
- 11:13 Watford, la tripletta di Ince contro il Birmingham vale la quarta vittoria di fila
- 11:00 Serie A2, dove vedere CDA Talmassons FVG-Nuvolì Altafratte Padova in tv e in streaming
- 10:35 Mestre a Cividale senza Alipiev: il classe 1999 si trasferisce a Rimini
- 10:20 Udinese-Pisa, il programma del live show prima del calcio d'inizio
- 10:05 Como-Udinese, i precedenti: i friulani vogliono riscattare il 4-1 della passata stagione
- 09:50 Udinese, Nunziante potrebbe partire in prestito per avere maggior minutaggio
- 09:30 Apu Udine, Vertemati: "Le sconfitte di inizio stagione ci hanno portato ad essere pronti ora"
- 09:26 (VIDEO) Match kit, le curiosità che devi sapere su Como-Udinese
- 09:00 Inizia la sessione di mercato invernale: il punto sull'Udinese, tra possibili partenze e qualche innesto
- 08:30 Udinese, Nani: "A gennaio dovremmo intervenire poco, vorrei sfatare la tradizione che dobbiamo vendere"
- 14:26 La Dinamo si prepara alla prima del 2026: al PalaBigot arriva Reggio Emilia Basket 2000
- 13:42 APU, la lista dei buoni propositi per il 2026
- 10:28 UEB Cividale, la lista dei buoni propositi per il 2026
- 08:00 CDA Talmassons FVG, la lista dei buoni propositi per il 2026
- 18:56 UEB Cividale, addio al 2025: i 3 migliori momenti
- 17:22 APU, addio al 2025: i 3 migliori momenti
- 15:00 CDA Talmassons FVG, addio al 2025: i tre migliori momenti
- 14:58 Dinamo Gorizia, il bilancio dell’anno del presidente Tiziano Palumbo
- 12:19 L'Udinese mette le mani su Arizala: chi è il 2005 che la prossima settimana sarà in Friuli
- 12:12 Apu Udine, Gracis: "Con Vertemati è nato un bel progetto. Prima la salvezza, poi..."
- 12:05 Zaniolo: "Udinese? Scelta migliore non potevo farla"
- 12:02 Udinese-Lazio, 7000 euro di multa per i biancocelesti: il motivo
- 11:51 Bacci: "Lavorare con Cioffi all'Udinese è stato stimolante. È stato sfortunato"
- 10:52 Da 0 a 10, un anno di sport: l'Apu la squadra dell'anno, Zaniolo da 8. Sanchez e Okoye da dimenticare
- 10:29 Udinese, addio al 2025: i 3 migliori momenti
- 00:54 Udinese, la lista dei buoni propositi per il 2026
- 22:05 Udinese, si punta su Arizala: è testa a testa con il Milan
- 19:33 Serie A LBA, come cambia la classifica dopo la penalizzazione di Trapani
- 18:37 Trapani Shark, nuova stangata: altri tre punti di penalizzazione e inibizione per Antonini
- 18:25 UFFICIALE - Il campione d'Europa Alemao sbarca alle Eagles Futsal
- 17:13 Udinese, Bertola regolarmente in gruppo nella seduta di allenamento odierna
- 17:04 Rocchi sul gol di Davis in Udinese-Lazio: "Giusto convalidarlo, non c'è immediatezza"
- 15:39 Udinese, le ultime dall'allenamento: ancora assenti Atta e Zemura
- 15:30 Udinese, l'allenamento a porte aperte di martedì 30 dicembre


