Probabilmentri jè stade une fortune zujà le prime partide su le panchine de Udinese cuintri le Juventus; chest si podarès interpretà come al Del Neri pensiero in tai dîs pasâs a preparà le sô gnove squadre pe delicade trasfiarte di Turin. Lis aspettativis no erin che di un ipotetic scuintri dirèt pe salvece, come che investe al sarà domenie prossime, quanc che a Udin sarà al Pescara di Oddo a cirì chei pons che coventin come il pan par scalà le clasifiche. No si scugnive partà vie pons, ma le prestazion e le reazion di dute le squadre sarès stade l’oget fondamental da lis analisis e dai iudizis de int e dai gjornalists.
Al match cuintri Dybala and CO l’ere une impuartante prove par viodi al stât di salût di une squadre che, pasade le soste pe partidis de nazional, veve di cjatâ equilibri, mental e psicologic soredût, dopo l’esonero di Iachini e le clamade di Del Neri. Su le cjarte no podeve jessi confront tra lis dos formazions; lis individualitâs di Juventus e Udinese no podin jessi paragonadis, tant che al risultât final de partide l’è stât propite decidût di zujadis di singui zujadôrs e no, l’è il câs de Juve, da une straordenarie prestazion di squadre. Mi par alore iust spostà lis attenzions a le prestazion de squadre, che cence dubios di sorte jè stade plui apprezabil di che juventine, sì che o disarès che le partide le à vinzude le Juventus e no Allegri, e che sì le Udinese à lassât al Juventus Stadium cun t’une sconfite, ma Del Neri e le squadre no podin considerasi moralmentri perdèns. Reson par cui mi preocuparès di plui se fòs l’alenador de Juventus, plui che chel de Udinese, cence però montasi al cjâv, parce che tant l’è ancjemò di fâ, come che iustamenti l’à sottolineât al Gigi di Aquilee in te tarde serade di sabide, finude le partide.
Si podarès riassumi le partide di sabide cun t’un slogan che al sunarès plui o mancul cussì: “Finalmenti une squadre, o alc che i someedi!”. Parce che, cjalânt le partide su di une pay Tv renomade, cun t’une telecronache plui che discutibil, le impresiòn che vevi vie che le partide lave in denant, ere che le Udinese viodude sabide si stave compuartand come une squadre; cirive di movisi come une squadre, compate e ordenade, cun t’une idee di ce partide lâ a fâ rispièt a l’aversari che si à denant. Le organizazion, ma soredût le idee di partide che si a voe di fâ, jè le robe plui impuartant par une squadre des ambizions di che furlane. No podin lontamenti pensà a une Udinese cul pilota automatico: a une Udinese come che di Guidolin cun Di Natale, Sanchez, Inler, Benatia, dulà che i omps in campo e rivin, par lor talento, a meti naturalmenti in dificultât qualsiasi tipo di aversari. No podin pretindi al pilota automatico parce che i zujadôrs no son a cheste altece. E an di vê un alenador che i disedi esatamenti ce fâ, quanc falu e cuintri cui falu. Le Udinese n.1 di Del Neri veve une idee e le à partade in denant, le Juventus no (e cheste jè un altre biele storie, ma no l’è chest al lûc par contale).
Pocjis ideis ma ben preparadis: un prin gîr di bale daur, cun Kums a dâ une man e a costrui triangui par fâ lâ fur al balon; verticalitât par Zapata cun t’une vore di altris zujadôrs a cirî di lâ in profonditât e jemplà le aree aversarie. Al goal di Jankto l’è un biel segnal da l’ategiament di une squadre che a savût profità di un erôr aversari e lâ a segnâ grasie a un Buffon no cence colpis. Al prin de Udinese l’è stât aprezabil, tant che une Juve cussì mal metude varès podût segnà dome cun t’une invenzion di un campion come Dybala su punizion. In tal second timp le Udinese, forsite plui strache, e à lassât un pôc di plui al campo a une Juventus che dome grasie ad Alex Sandro, Cuadrado e Dybala jè rivade a meti in pinsîr Karnezis. Al goal de vitorie juventine l’è rivât su di une ingenuitât di De Paul, che al varès di cjatâ plui continuitât di prestazions. Le Udinese varès comunque podût segnà in dos ocasions, grasie a une biele vivacitât là denant par vie di Thereau, finalmenti recuperât, e dal simpri pront Perica, che al continue le sô parabole di migliorament.
Segnai su cui ben sperà e son: une squadre che zue come tale, un Fofana di personalitât, al stès Thereau, qualchi tôc fondamental ancjemò ai box par infortuni. Ingredients e son, sperìn in te ricete vincent dal chef Del Neri.
Altre notizie - Blanc & Neri
Altre notizie
- 21:02 LBA, dove vedere Cantù-APU Udine in tv e in streaming
- 20:21 Italia, Mancini: "Noi andremo li per provarci; vogliamo fare bella figura"
- 19:39 Italia, Bastoni: "Serve pazienza, ma ho visto intraprendenza e personalità"
- 18:53 Nations League, dove vedere Francia-Italia in TV e streaming
- 17:07 Udinese, fissata la data per la presentazione di David Alaba
- 16:34 Sabatini sull'assoluzione dell'Udinese: "Mandragora caso clamoroso, non è normale"
- 16:11 UFFICIALE - Il Watford firma il senegalese Krépin Diatta
- 14:11 Cantù, Moretti: "C'è da lavorare, ma sono sicuro del potenziale"
- 13:34 Tanti auguri al direttore Nani! E se il regalo migliore fosse Alaba?
- 13:28 Malagò: “Le dimissioni di Bianchedi sono una scelta che non posso che condividere”
- 13:15 Retroscena Osorio: l'Udinese offrì 10 milioni in estate. Ora l'agente svela il piano per l'Europa
- 12:57 L’Italia si prepara alla Francia, Tonali regista e rientra Barella
- 12:19 Udinese Primavera, vittoria in amichevole contro l'Union Martignacco
- 11:06 Da svincolato in attesa per l'Udinese al debutto con l'Argentina: l'incredibile parabola di Valentin Gomez
- 10:59 Italia, Mancini lascia a Coverciano 9 azzurri. Barella torna in lista
- 09:53 Udinese Primavera, Mossolin si racconta: “Lasciare casa a 15 anni è una cosa che fa paura, perché cambi vita e cambi tutto”
- 09:38 Caso Malagò e FIGC a rischio commissariamento: tutto quello che serve sapere
- 08:20 Indisponibili Udinese: l'elenco degli infortunati, squalificati e diffidati
- 07:00 Google "Fonti preferite", aggiungi subito TuttoUdinese e personalizza le tue notizie
- 22:34 Italia, Diana Bianchedi si è dimessa da Capo delegazione: "Decisione dopo parole di Abodi"
- 22:31 Euro 2032, trasmessa alla UEFA la lista dei 14 stadi in corsa per ospitare le gare
- 19:16 L'ex Bertotto: "Alaba è un colpo da 90 per l'Udinese"
- 18:58 Lo svincolato Icardi: "Confondete il fatto di essere senza contratto con l'essere senza opzioni"
- 18:56 Italia, anche Raspadori lascia il ritiro: il comunicato sulle sue condizioni
- 17:17 Udinese, under 17: il risultato dell’amichevole contro il San Luigi
- 16:53 Inler e Alaba, un rapporto che parte da lontano e che costruirà il futuro dell'Udinese
- 16:30 Abodi sul possibile commissariamento Figc: “Se qualcuno la butta in politica vuole solo confondere le acque. Mancini non è in discussione”
- 14:30 Sirene da Napoli per Solet: il difensore dell'Udinese torna nel mirino degli azzurri
- 14:23 Udinese, Zenoni: “La squadra è strutturata bene. Per fare il salto serve più qualità in generale”
- 12:14 Quanti infortuni in Serie A: come è messa l'Udinese rispetto alle altre
- 11:20 Infortunio Gueye: emergenza in attacco per l’Udinese in vista del Torino
- 10:22 Lovric gioca e segna con la Slovenia: e con l'Udinese?
- 09:34 INFORTUNIO alla CAVIGLIA per GUEYE: coperta corta in attacco per l'UDINESE
- 22:36 Lovric in gol, la Slovenia piega la Macedonia del Nord
- 22:12 Okoye in panchina, la Nigeria stecca contro la Guinea Bissau
- 21:55 Iker Bravo: "La gente non mi conosce, ma è svelta nel giudicarmi"
- 20:46 Serie A, sempre più gioco in campo: i dati sul tempo effettivo
- 20:02 Nuovo STOP per ZANIOLO: l'UDINESE 2 MESI senza il suo numero 10
- 19:17 APU Udine, 29 settembre 2017: il ritorno al PalaCarnera
- 18:54 Zaniolo e quella chiamata di Mancini... la cronistoria che ha cambiato il 10 dell'Udinese
- 17:54 Bologna, emergenza Holm: in prova Darmian. In estate ci aveva pensato anche l'Udinese
- 17:52 Parma, è ufficiale: Gilardino è il nuovo allenatore al posto di Cuesta
- 17:48 Malagò svela il dossier Euro 2032: "Ci sarà il nuovo stadio della Roma". Poi esalta l'Italia di Mancini
- 15:30 Udinese, solo una distorsione alla caviglia per Gueye: le condizioni
- 15:22 Udinese, dietrofront Zaniolo: un mese di stop per infortunio
- 14:54 L'Udinese negli anni ha speso quasi 100 milioni, la squadra oggi vale il 68% in più
- 12:17 Termina già l'avventura dell'ex Cioffi alla Carrarese: il comunicato
- 11:50 Udinese, Carrillo carico su Instagram: "E' solo l'inizio..."
- 11:16 Caso plusvalenze Mandragora: assolti Campoccia, Soldati e l'Udinese
- 10:52 Udinese, come cambia la formazione dopo il mercato estivo


