Tabajà di fortune al dî di vuè a podarà sunà fûr lûc. In tai timps dal domini de scienze e de tecnologie, dal calcul perfèt di ogni variabile, le fortune e al câs plui in general no varesin di cjatà puest. Eppur in tes nestris vitis dispès o clamin in cause propite le casualitât, un che di imponderabil e imprevedibil che al vèn fûr dal vignì insieme di fatôrs indipendents, a cui, se positif par nô, dìn al nom di fortune. Al balon l’è ancjemò un ambit de realtât dulà che cence nostalgie o lassìn une part di ce che al puès succedi sul campo all’”arbitrio della sorte”; al fâs part de magie dal balon, de possibilitât che al succededi alc che prime no di podeve dî con sigurece che al sarès succedût, alc di impensât: e a chel pont al gjoldi par une vitorie l’è plui grand e al pierdi par une sconfite plui trist.
Cheste piçule “lezion” podarès jessi aplicade a le partide di domenie a Bergamo: no stoi disìnt che l’è stât al câs o le fortune a fanus vinci, parce che “Audentes fortuna iuvat” al significhe che le fortune rive dulà che l’omp o i events e crein lis condizions pal sô intervènt. E le Udinese cheste vitorie le à cirude, no le à subide come une don vignût ju dal cîl: al prin timp di Karnezis e al second timp di dute le squadre e soredût dai zujadôrs subentrâts son emblematics: al coragjo e le personalitât mostrâs dai nestris son stât premiâs cun tre pons che fasin ben a le clasifiche e al morâl di dût un ambient che l’à di dâ un significât a cheste stagjon.
Al prin timp cussì come che l’ere in tal cjâv di Del Neri al prevedeve siguramentri le grande prove di fuarce e di zûc metude in campo da l’Atalanta. L’undîs da l’alendor furlan ere une mosse claramenti conservative. Compatà le squadre daur le linee dal balon, cirînt le superioritât numeriche daur e l’1 vs 1 in tal mieç, cun le volontât di no lassà campo a lis azions e cumbinazions aversaris. Le difese jè stade che de vitorie cul Bologna, a centrocampo doi zujadôrs plui di pinsîr come Kums e Hallfredsson cun dongje doi plui dinamics, Fofana e Badu. Denant Zapata e Thereau vevin al dificil compit di creà problemas ai difensôrs della Dea.
Le prime part de partide, come che si diseve, à viodût le dimostrazion de motivazions tecnichis e tattichis par cui le Atalanta chest an stà cussì in alt. Velocitât, zûc, tantis ocasions e zujadôrs che si completin l’un cun l’altri. Se no fos stât par Karnezis, simpri presint quanc che clamât in cause, saresin chi a contà un altre partide. Se le squadre di Gasperini no jè rivade a concretizà le mole di zûc prodòt, le Udinese par cuintri à vût bisugne di une sole vere sortide in te aree aversarie par dà al prin colp a le partide: 0-1 di Zapata e squadris in tai spogliatoios.
L’ere evident che in tal second timp al sarès podût sucedi di dût: l’Udinese che varès cjapât in man le partide? L’Atalanta sarès rivade al paregjo par dopo tentà le goleade? L’è sucedût un pôc di dutis dos lis robis. Al paregjo l’è rivât, ma plui che il segno di une riscosse l’ere al segno di une squadre che veve metût in campo dutis lis fuarcis. E chi, altro che fortune, jè vignude fûr le braure di une Udinese che jè rivade a controlà plui le partide, grasie ancje ai gambios di Del Neri, e a meti in rêt dos balis fondamentals. Prime Fofana, che al cjate goi mai banai, po’ Thereau cun t’un cuintripît trist al pont iust. Le Udinese di chest an jè une continue sorprese: cole rovinosamenti quanc che podarès sovrastà l’aversari, o, come domenie, tire fûr risorsis impensadis. Al divertiment chest an nol mancjarà, sperin za de prosime partide, che de vere conferme e de maturitât, cuintri al Crotone, e le salvece sarà simpri plui le sigurece su cui tornà a costruì alc a le altece de storie recente de squadre.
Altre notizie - Blanc & Neri
Altre notizie
- 17:30 DIRETTA Coppa Italia Udinese-Carrarese 0-0: calcio d'inizio alle 20:45
- 17:15 Udinese, la probabile formazione contro la Carrarese: ballottaggio Bravo-Brenner
- 16:40 Udinese-Cheddira, visite mediche rimandate: scambio di documenti non ancora completato
- 16:20 UFFICIALE - Daniele Mosangini è un nuovo giocatore della New Team Lignano
- 15:10 Doppio compleanno in casa Gesteco: la UEB festeggia Berti e Francesco Ferrari
- 14:30 Udinese-Carrarese, dove vedere la prima gara stagionale dei bianconeri in tv e in streaming
- 14:05 Guaio Napoli, stop per Lukaku: ecco la chance per Lucca
- 13:40 DAZN MyClub Pass: i dettagli del nuovo abbonamento per seguire solo la propria squadra
- 12:30 Carrarese, la lista dei convocati per la sfida contro l'Udinese
- 12:15 L’Under 17 è pronta per il Trofeo Rocco: oggi l’esordio contro il Cjarlins Muzane
- 12:00 Under 14, si è conclusa l'esperienza alla Medimurec Cup: i risultati dei bianconeri
- 11:30 L'ex allenatore bianconero Marino: "La società fa un certo tipo di mercato. È difficile trattenere i giocatori che hanno ambizione"
- 11:15 Udinese, la campagna abbonamenti è stata prolungata fino al 13 settembre: le info
- 11:00 Indisponibili Udinese: l'elenco degli infortunati, squalificati e diffidati
- 10:30 Coppa Italia, i risultati della giornata di ieri: Milan, Parma, Pisa e Frosinone passano il turno
- 10:05 Udinese, martedì 19 agosto amichevole contro il Cjarlins Muzane: sarà l'ultimo test prima del campionato
- 10:00 L'ex bianconero Calori: "Udinese, non snobbare la Carrarese. Punto su Kristensen, può fare il salto di qualità"
- 09:30 Carrarese, la probabile formazione in vista della gara contro l'Udinese
- 09:15 Buone notizie per l'Apu Udine: Mekowulu brilla all’AfroBasket 2025, Nigeria ai quarti da imbattuta
- 09:00 Apu Udine, Dj Brewton è arrivato in città: l'americano è pronto per iniziare la sua nuova avventura in bianconero
- 08:30 Inizia ufficialmente la stagione dell’Udinese: oggi la gara contro la Carrarese
- 22:24 Come sarebbe l'Udinese senza cessioni? La formazione ideale dei bianconeri
- 21:20 Il friulano ex Udinese Barlocco rinnova con il Trento: contratto fino al 2027
- 20:55 Watford, Keben: "Lottato duramente per difendere il risultato"
- 20:25 Watford, Pezzolano: "Vittoria che i ragazzi meritavano. Kjerrumgaard? Diventerà un top player"
- 20:14 UFFICIALE - Udinese, Karlstrom nuovo capitano. Lovric il vice
- 19:58 CDA Talmassons FVG, il sestetto tipo di coach Barbieri per la Serie A2 2025/26
- 19:50 Gravina: "A Udine mostrato alla UEFA cosa possiamo fare per Euro 2032"
- 19:35 L'Udinese U17 prenderà parte al Torneo Nereo Rocco: il programma
- 19:30 Volley, l’Italia U21 femminile vince il Mondiale. Nello staff anche Parazzoli
- 19:00 Che fine ha fatto Vizeu? L'ex Udinese giocherà nel campionato peruviano
- 18:30 Udinese, interesse concreto del Panathinaikos per Payero: pronta l'offerta
- 16:30 Da Turchia e MLS tutto tace, quale futuro per Alexis Sanchez?
- 15:55 Inter-Solet, l'operazione dipende da Pavard: i dettagli
- 15:27 Udinese, occhi su un ex Inter: piace Kinkoué
- 15:00 Sconfitta per Thauvin nella prima ufficiale con il Lens
- 14:00 Il cordoglio dell'Udinese per la scomparsa di Franco Della Rossa
- 13:45 Il cordoglio dell'Udinese per la scomparsa di Pippo Baudo
- 13:00 Zaniolo è più di un'occasione: l'Udinese potrebbe scommetterci ma con il contributo del Galatasaray
- 12:52 Baldanzi in uscita dalla Roma. L'Udinese valuta l'operazione
- 12:31 Inter, nel mirino c'è Solet: la situazione
- 12:28 La Sampdoria insiste per Pafundi: l'Udinese ragiona sul futuro del talento
- 12:22 Zanoli, Udinese avanti al Bologna. I buoni rapporti con il Napoli facilitano l'operazione
- 11:12 Supercoppa Uefa a Udine, emessi dal Questore di Udine 5 Daspo a tifosi francesi
- 10:52 Carrarese, Calabro: "Udinese squadra fortissima, recupero Oliana"
- 10:46 Coppa Italia, il Palermo elimina la Cremonese ai rigori: affronterà la vincente di Udinese-Carrarese
- 10:32 Udinese, Solet: l'Inter ci prova, la formula
- 10:24 APU Udine, il quintetto tipo di coach Vertemati per la Serie A 2025/2026
- 09:50 UEB Cividale, il quintetto tipo di coach Pillastrini per la Serie A2 2025/26