Le partite di iêr di Genova ere impuartante par plui di une reson: ere le partite prime de soste pe nazional e l’ere impuartant cjatà un risultât che al varès garantît serenitât a l’ambient, alenadôr e zujadôrs. Allenasi cun t’un pont in te sachete, partât cjase de ultime trasfiarte, jè dute un altre robe che passà dos stemanis cence zujà cun le rabbie di pons lassâs in daur e di une prestazion no a le altece. L’è stât braf Del Neri a caì le partide specie in tal second timp e impostà une squadre difensive e di cuintri-pît in t’une situazion che no permetteve a le Udinese un altri attegiament. L’ere ancje impuartant dà continuitât e costance di risultâs a un ‘filotto’ che in tes ultimis quatri partidis l’à regalât vôt pons a le squadre furlane, cence nancje une sconfitte. No piardi al dà morâl, al permèt di lavorà ben, di respirà positivitât. Par chestis motivazions al giudizi su iêr l’è in tal complès positif, anche se le prestazion tecniche e tattiche podeve jessi diviarse; fondamental l’ere mantignî un equilibri, no colà pericolosamenti dal puint tibetan che nus partarà ai 40 pons prime pussibil.
Le Udinese che veve di meti in dificultât al Genoa di Juric jè someade une de mancul in forme tra ches di Del Neri, merit ancje di une squadre, chê rosso-blu, che à mostrât une organizazion e un affiatament globamenti superiôr a le nestre squadre. Gran contròl da balòn cun t’un 3-4-3 di gasperianina memoria; tante intesitât difensive, aggressivitât e attacs cun tančh zujadôrs su le linee dal balòn, o ancje parsore. Pavoletti no l’è un client facil, come no ere facile di arginà le preparazion offensive su li fassis, dulà che Juric l’à cirût le superioritât. Al Genoa al veve po’ di riscatâ le sconfite dolorose di Bergamo cuintri che Atalanta che jè al moment le machine plui perfete dal nestri campionât.
Di cuintri al pericul plui grand pe Udinese l’ere chel di sintasi su lis prestazins de partidis precedentis: un paregjo cul Torin al varès podût fa pecjâ l’undis furlan di che pocje presunzion che in t’une partide puès jessi cjastiade in t’un lamp. Le formazion di Del Neri ere pensade in tal clâr intent di no messedà masse lis cjartis, di meti muscui in tal miêç dal campo cu le corse di Badu e Fofana e lassà al tridente denant le responsabilitât di creà pericui. Le biele notizie nus vèn dal prìn goal: finalmentri su le diestre si rive a doprà al potenzial di un talento come Widmer, che ancje zujânt a 4 daur no l’à di rinuncià a sburtà su le fasse di competence, tant che l’assist par Thereau l’è rivât di lì. Thereau, de sô bande, al continue a butale dentri, e cheste jè le constatazion plui biele par un che cheste estât l’à fât penà i furlans cun le posibilitât de sô partence di Udin.
Denant i goi si contuinin a fà ma ancje a sbalià; Zapata al varà a disposizion le pause par tornà a cjatà che confidence e che precision in tes conclusion che sarès conventade cul Torin e iêr cul Genoa. Daur investe no mancjn i problemas, e si saveve. Forsite Felipe no l’à le etât par podè jessi une garanzie come terzin, tant che i pericui e al stès goal dal paregjo son rivâs proprite de so bande: Del Neri al varà di pensà ad alc par taponà che zone dal campo. Al second timp l’è stât un esempli di inteligenze tattiche: Gigi l’à capît che le partide sarès stade ben dificil di vinci, pe condizion fisiche e pai omps in campo. L’à preferît no pierdile, e cheste jè une robe juste. Vin subît al posès aversari, rischiât plui di qualchi volte, ma ancje grasie a Karnezis l’è rivât al risultât: un altri piçul pàs che, sperìn, al fasarà cressi ancjemò di plui cheste squadre.
Altre notizie - Blanc & Neri
Altre notizie
- 23:42 CDA Talmassons FVG, Parazzoli dopo il test contro Padova: "Abbiamo bisogno di giocare"
- 22:40 CDA impegnata nel primo test contro Padova: a Talmassons l'inaugurazione della palestra
- 22:04 Verso Inter-Udinese, due assenze pesanti per Chivu: saltano la sfida
- 21:34 Inter, caso Martinez dopo l'errore in Spagna: la decisione di Chivu per l'Udinese
- 21:19 L'ex Ehizibue stregato dal Genoa: "Ambiente top, affrontare il Grifone è sempre stata dura"
- 21:13 Colpo mondiale per l'Asu: arriva a Udine la ginnasta russa Sofiia Ilteriakova
- 20:20 Mauricio Isla dice addio al calcio giocato a 38 anni
- 18:00 Udinese-Lazio 1-2 ai raggi X: un’ora da grande squadra, poi il crollo fisico che cambia tutto
- 17:00 Inter-Udinese, data e orario della conferenza stampa di Kosta Runjaic
- 16:15 Inter-Udinese, i precedenti: lo scorso anno la magica serata di San Siro
- 15:40 Inter-Udinese a Pairetto: i precedenti dell'arbitro con le due squadre
- 14:40 Pall. Trieste, presa la guardia Galloway: raccoglierà l'eredità di Brown
- 14:10 Il Watford ritrova la vittoria: battuto 2-1 il Preston con super Iker Bravo
- 13:32 Inter, Lautaro sull'Udinese: "Squadra fisica, negli ultimi anni ci ha messo in difficoltà"
- 12:08 Serie A, la designazione arbitrale per Inter-Udinese: toccherà a Pairetto
- 11:55 Udinese, Palma sull’infortunio: “Non rientro prima della sosta”
- 11:10 Serie A, dove vedere Inter-Udinese in tv e in streaming
- 10:40 Marcolin: "Ho visto una grande Udinese contro la Lazio"
- 10:15 Udinese, il messaggio di Vojvoda: "Non c'è spazio e tempo per dubitare"
- 09:50 Udinese, come cambia la formazione dopo il mercato estivo
- 09:22 Aritmia cardiaca benigna per PIOTROWSKI: la situazione del giocatore dell'UDINESE
- 08:30 Unai Gomez opaco e poco incisivo: l’assenza di Zaniolo inizia a pesare
- 07:00 Google "Fonti preferite", aggiungi subito TuttoUdinese e personalizza le tue notizie
- 21:21 Nuoto, trionfo udinese ai Giochi del Mediterraneo: oro per Guatti. Fedriga: "È il re della velocità"
- 21:14 Big Band Bianconera - Udinese-Lazio, arriva la prima sconfitta stagionale!
- 19:53 UFFICIALE - Udinese, Pejicic ceduto in prestito al Koper
- 18:42 Accadde oggi: 130 anni fa l'Udinese vinceva il primo campionato italiano. E nacque la stella sul petto
- 17:00 Udinese-Cagliari sarà la gara della sostenibilità: le iniziative organizzate dal club bianconero
- 16:30 Gli infortuni fermano l’Udinese: contro l’Inter sarà emergenza totale in difesa
- 16:20 UFFICIALE - Edoardo Piana lascia l'Udinese: è un nuovo giocatore del Koper
- 15:40 Indisponibili Udinese: l'elenco degli infortunati, squalificati e diffidati
- 15:30 Udinese, una buona versione di Okoye non è bastata contro la Lazio: i numeri della sua gara
- 15:14 Chiacchiere da Bar | UDINESE-LAZIO 1-2, superati sul piano fisico...
- 15:05 Aritmia cardiaca benigna per Piotrowski: cosa è e i tempi di recupero del giocatore dell'Udinese
- 14:55 Udinese, lieve aritmia cardiaca per Piotrowski: il comunicato
- 14:40 Udinese, l'assist di Davis contro la Lazio vale un record: l'inglese festeggia un particolare traguardo
- 14:15 Udinese in ansia per l'infortunio di Solet: le prime sensazioni
- 13:53 Dinamo Gorizia, mercoledì la presentazione del V Memorial Bulfoni
- 12:25 APU, la presentazione delle squadre bianconere il 12 settembre al Friuli DOC
- 12:00 Calendario Udinese Serie A 2026/2027, le partite dei bianconeri: date e orari
- 11:35 Watford, seconda sconfitta consecutiva in Championship
- 11:10 Le nuove regole cambiano la Serie A: le statistiche delle prime tre giornate
- 10:30 Inter-Udinese, le informazioni per i biglietti per la trasferta di San Siro
- 10:15 Master UEFA Pro a Coverciano, tra i futuri allenatori anche due ex Udinese
- 10:00 Udinese-Lazio 1-2, la moviola: sufficienza per l'arbitro Tremolada
- 09:42 Udinese-Lazio 1-2, le pagelle del Messaggero Veneto
- 09:31 Udinese-Lazio 1-2, le pagelle della Gazzetta Dello Sport
- 09:20 Udinese-Lazio 1-2, le pagelle de Il Gazzettino
- 08:35 UDINESE-LAZIO 1-2, il commento post partita
- 05:53 Con la Lazio una sconfitta che brucia: l’Udinese finisce la benzina e scopre quanto pesano le assenze


