Trê di Avrìl. Sarà un dî che al jentrarà in te storie. Fieste de patrie dal Friûl, e Udinese che mande čhase le seconde fuarce dal campionât, al Napoli, cun t’une prestazion quasi perfete. Cheste jè le squadre che la int e spietave di masse timp. Cheste le mentalitât che si spietavisi di une squadre che masse voltis jè someade jessi cence anime. Se varès di čhatâ une definizion pe biele vitorie cul Napoli, o scrivarès che jè stade une vitorie furlane. Le piçule squadre de province, come al nestri Friûl, che cul sacrifici e al lavôr, daûr le direzion di De Canio, e à fât viodi di vê fuarce, personalitât. Une Udinese che à metût in campo corse, tristerie, discipline e grûp. No jè stade le vitorie de societât, o di De Canio e dai zujadôrs. Jè stade le vitorie de squadre.
Si puès e si scugne dilu: finalmentri vìn ammirât une squadre di balon, e no un insieme di zujadôrs metûts in campo cence ideis claris. Ce che si sperave di vê viodût cuintri al Sassuolo al à čhatât le sô rispueste –e ce rispueste!- cuintri al Napoli. Le nestre Udinese à vût le partide in man dal principi a le fin, e di minût in minût e aumentave le consapevolece che chê di iêr e sarès stade une partide come nissune zujade chest an. Biele di viodi, efficac in tal zûc, amade da la int. I furlans an spietât, ma la miôr partide jè rivade propite in tal dî de fieste de nestre tiare.
De Canio al à savût creâ lis condizions par fâ vignì fûr lis qualitâs di ogni zujadôr. Al à domandât robis semplicis e il risultât al tabae di bessôl. Difese attente, puntaul e triste in tai intervents. No à lassât spazis ai zujadôrs d’atàc dal Napoli par podê in libertât pontâ le puarte di Karnezis. Centrocampo le miôr rivelazion. Equilibri e tecniche cun Kuzmanovic, corse di Badu e Armero, fantasie di Fernandes e talento di Widmer, chel che al à fât le diference. Denant Thereau al côr cun plui čhâf, par podê jessì plui lucit quanc che si à di butale dentri. Zapata al à fât ce che al’à di fâ, nie di pui. Metisi là denant, partâ su le squadre e pontâ le puarte aversarie. Trê goal, al prìn su rigôr, al secont nassût su un erôr di Gabriel, ma si scugne dî brave a le squadre in tal pressing: sul cross di Zapata quatri e arin i zujadôrs furlan in te aree a cirî al goal, e chest al’è segno di concentrazion. Il goal di Therau, al plui biel, al à siarât le partide.
No si faseve cussì fieste al stadio Friuli di masse timp. Ma le fieste plui grande e sarà che de salvece. Cun cheste intensitât al somee un obietif a le man. Al starà a le braure de squadre no molâ une partide, un contrast, e fa chês dos o trê vitoris che coventin. Un pinsîr al vâ a chel che al varès podût jessi al campionât de squadre furlane. Magari cun 10/12 ponts in pui si sarès cumò a scrivi di altri. Al covente a pôc pensâ cui ‘se’ e cui ‘ma’. Čhalìn a domenie che ven; le partide cuintri la Sampdoria e sarà un test impuartant par misurâ le maturitât di cheste Udinese.
Varino al plasê di viodi di Natale cuintri le squadre di Montella? Le sensazion jè che le storie d’amor tra il zujadôr di Napoli e le squadre furlane sedi rivade in somp. Ogni robe prime o po’ e à di finî. Pecjat par come si è metude le situazion. De Canio al’à fât dome al sô lavôr, no l’à colpis: al displâs, ma prime e ven le squadre, le salvece, e di Natale, pe persone che jè e jè stade, lu capirà.
Altre notizie - Blanc & Neri
Altre notizie
- 23:09 Eurobasket U20, Petrucci: "Questa squadra ci ha fatto innamorare"
- 22:58 Eurobasket U20, Ferrari: "Sapevamo di poter fare qualcosa di specialissimo"
- 22:20 Universiadi, l'Italia è in semifinale: Frosini in campo nella vittoria contro la Repubblica Ceca
- 21:54 Eurobasket U20: Francesco Ferrari eletto MVP della manifestazione
- 21:44 Eurobasket U20: l’Italia è campione! Battuta la Lituania 83-66
- 20:03 Alexis Sanchez su Instagram: "Sono sempre stato disponibile per l'Udinese"
- 19:24 Lorenzo Lucca saluta Udine su Instagram: "Sei stata casa, sei stata pelle"
- 19:09 Udinese, nuova amichevole in programma: si giocherà il 2 agosto contro il Twente
- 17:31 UEB Cividale, Pillastrini: "Continuiamo con la nostra idea, umili ma consci delle nostre qualità"
- 17:00 UEB Cividale, il quintetto tipo di coach Pillastrini per la Serie A2 2025/26
- 16:01 Eurobasket U20, dove vedere la finale Italia - Lituania
- 15:44 Scuffet: "Molto contento e motivato, ringrazio il Pisa per la fiducia"
- 14:30 Udinese, la formazione tipo di mister Runjaic per la Serie A 2025/26
- 13:28 L’Udinese a Lourdes? “È nato tutto per caso”, la testimonianza dei tifosi bianconeri in pellegrinaggio
- 13:24 Ex Udinese, tutto fatto per Scuffet al Pisa: è in viaggio verso Morgex
- 11:56 Udinese, Thauvin scalpita: sui social condivide i suoi gol
- 11:24 Napoli, Lucca sceglie il numero 27: la coincidenza con un ex bianconero
- 11:12 Udinese, occhi puntati sul difensore tunisino Alaa Ghram
- 11:00 APU Udine, il quintetto tipo di coach Vertemati per la Serie A 2025/2026
- 10:26 Logiman Broni: ufficiale l'ex Women APU Alice Milani
- 10:04 Udinese, terminata la preparazione a Udine: domani il trasferimento in Austria
- 09:56 Udinese, Sanchez sempre più lontano: il cileno è a Londra
- 22:25 Udinese, spunta un nuovo nome per l'attacco: bianconeri su Igamane
- 20:03 Il friulano ex Udinese Iob sale tra i professionisti, ufficiale la firma con il Siracusa
- 19:27 Marangon e Ferrari in finale agli Europei: la Nazionale si gode i talenti di Cividale
- 19:04 Eurobasket U20, Italia-Serbia 85-78: Azzurri in finale dopo 12 anni
- 17:27 CDA Talmassons FVG, il sestetto tipo di coach Barbieri per la Serie A2 2025/26
- 17:24 L'ex Ebosse: "Udinese-Hellas Verona alla prima? La storia della mia vita"
- 16:50 L'ex APU Udine Cappelletti è un nuovo giocatore della Trapani Shark
- 16:30 UFFICIALE - New Team Lignano, arriva il laterale Valle
- 16:00 UFFICIALE - Pordenone C5, cambio al vertice. Bigaran il nuovo presidente
- 15:30 Sara Ronchi saluta Udine: "Si chiude un capitolo importante della mia vita"
- 15:00 L'ex Udinese Success potrebbe finire in Tunisia, contatti con l'Esperance
- 14:30 Watford, Nani su Irankunda: "Può essere un giocatore speciale, in tanti lo volevano"
- 14:00 UFFICIALE - Watford, dal Bayern Monaco ecco il giovane Irankunda
- 13:30 Giovanili Udinese, innesto per l'Under 17: arriva Tripodi
- 12:53 UEB Cividale, compie oggi gli anni coach Pillastrini: gli auguri della società
- 12:30 Udinese, ora è tempo di pensare al post Lucca: i nomi per il futuro
- 12:10 Europeo U20, oggi l'Italia in campo per la semifinale: tra gli Azzurrini Ferrari e Marangon
- 11:00 L'ex Udinese De Maio:"Samardzic una sorpresa: con quel mancino può fare tutto"
- 10:30 Udinese, l'ex De Maio: "L'attaccante più difficile da marcare? Tutti fortissimi, ma uno ingiocabile"
- 10:05 Udinese, De Maio e l'annata Gotti-Cioffi: "Gruppo forte; abbiamo fatto un buon anno"
- 09:31 De Maio: "Auguro all'Udinese di tornare in Europa, la famiglia Pozzo è strepitosa"
- 09:19 Quanto conosci Arthur Atta, centrocampista dell'Udinese?
- 08:46 UFFICIALE - Il friulano Enrico Oviszach firma con l'Ascoli Calcio
- 08:05 Udinese, 3 squadre su Payero: Villarreal, Palmeiras e Atletico Mineiro
- 07:46 Napoli, De Laurentiis: “Quella per Lucca è stata una trattativa rapida”