E saresìn tantis lis robis che al coventarès dî dopo le stemane pasade. Ma par une volte le uniche robe di cui si varès voe di scrivi, la prestazion in tal campo, merte bielis peraulis. Rivât De Canio a partâ alc di niûf in tal ambient furlan si spietave dome le reazion e le rispueste de squadre, che a sô mût e jè rivade, ancje se dome par un’ore di zûc. Dopo de zornadis di turbolencis in te decision di mandâ cjase Colantuono no are par nuje facil pensâ di lâ a Sassuolo cuintri une squadre di personalitât che jè forsite le miôr rivelazion di chest campionât, e fâ risultât cun le sensazion che si podeve ancje partâ in Friûl tre ponts, e no un.
Impuartant al’ere soredût, pai zujadôrs, fâ viodi di vê ancjemo alc dentri, di čhatâ che vôe e personalitât par rivâ in somp e parsore di che altris squadris che lotin pe salvece. Se dopo le partide disastrose cun le Rome no si podeve che colâ in te disperazion, dopo le trasfiarte di Sassuolo o podin tornâ a cjalâ in denant cun sperance. Le Udinese jè vive e le sô sorte jè ancjemò in te sôs mans; fâ ponts, ancje un a le volte cun qualchi vitorie in tal mieç, ma cirî continuât di prestazions e risultâts. Čhatâ une identitât e partale in denant. Magari proprite in chest De Canio al savará jessi un pari pai sôi zujadôrs plui di Colantuono, forsite masse in pinsir pe tattiche ma no masse bon in tal scoltâ e meti i sôi omps in tes condizions di rindi.
Cheste le reson che mi fâs ben sperâ pes prosimis partidis, al di là di 4-2-4 o 4-3-3 o 5-7-1...
Calme peró, si à dome pareggjât une partide, spietìn par čhantâ le salvece. Si pués dî che le impression jè di ches positivis e che magari chest alenador al rivarà a dâ che sigurece che jè mancjade infin cumò. Che sigurece che pués fa vinci al difensôr l’un cuintri un all’ultim minût de partide sul risultât di 1-0 par nô; che sigurece che fâs fâ le zujade dificile al centrocampist par dismovi une partide ostiche, che sigurece che covente a Zapata par fâ qualchi golut in plui, e magari ancje decisiv.
Come che si é dispès dêt dopo le partide di Sassuolo le Udinese jè ancjemò malade. Dopo une vore di mês cun t’une medisine che no á partât risultât, le cure De Canio e varà bisugne di timp par fâ efiêt in tal lunc timp, in ches partidis che separin de fin dal campionât. Domenie le cure someave jessi che juste.
De Canio al’á metût in campo un ordenât 3-5-2, une formazion tipo, cun qualitât e corse in tal mieç e potenze fisiche denant. Azions semplicis ma eficacis, come che dal goal di Zapata, che al fâs mal se al stâ dulá che al varès di stâ, in te aree di rigore plui dongje pussibil de puarte. Un pôc di tristerie in plui e si podeve jessi 0-2 cun gran part dal second timp di zujâ; ma sul 0-2 chel Sassuolo nol sarès rivât a drezâ le partide.
Tigninsi bon al pont di domenie, al podarès coventâ al momènt oportun. Čhâf al Napoli, le piês partide che podeve colâ in chest period di convalescence. Ma forsite propite le partide cun le seconde fuarce dal nestri campionât nus disará alc di plui su cemût che o varìn di vivi chest final di an: cul cûr simpri in man, cul grop in gole, o cun le sigurece di podê figurâ ancje al prosim setembar in tal prin campionât d’Italie.
Altre notizie - Blanc & Neri
Altre notizie
- 13:36 Finisce l'Europeo U21 di Kristensen: Danimarca eliminata
- 13:10 Italia-Israele a Udine, l'assessore Dazzan: "La politica non può restare fuori dallo sport"
- 12:58 Coppa Italia 2025/2026, definito il tabellone: il cammino dell'Udinese
- 12:36 Porte girevoli in casa Udinese: in bilico Okoye e Sava, piacciono Nunziante e Abramowicz
- 12:13 Udinese, 40 milioni investiti dal 2019 a oggi: l'analisi
- 11:49 Serena: "Lucca sarà un bel vuoto da colmare per l'Udinese"
- 11:30 Il futuro di Simone Pafundi è in bilico: si valuta un nuovo prestito
- 11:25 Brescia, è addio con coach Poeta: l'Olimpia Milano e Messina lo attendono
- 10:50 L'ex Udinese Stroppa pronto a diventare il nuovo allenatore del Venezia: oggi la firma
- 10:22 L’Udinese tra incertezze e attesa: una squadra ancora tutta da costruire
- 10:19 Udinese, pronto il rinnovo di Daniele Padelli fino al 2026
- 10:07 Bijol saluta l’Udinese: pronto a firmare col Leeds United, operazione da 22 milioni
- 10:04 Corriere dello Sport: Udinese su Goglichidze dell'Empoli
- 08:40 "King of Derry": Guido Cerullo trionfa nel Gran Prix di Irlanda 2025 di calcio tavolo.
- 20:03 Udinese, Fava: "Lucca buon calciatore ma al Napoli serve altro di più importante"
- 19:40 Udinese, il Modena vuole provarci per Pafundi: ritroverebbe Sottil
- 17:50 Un anno fa la morte di Tominaga, imprenditore giapponese tifoso dell'Udinese
- 17:00 Udinese, Okoye celebra il suo passato: fa visita alla scuola elementare frequentata dal padre in Nigeria
- 16:30 Italia 3-0 Cina, le azzurre sono insuperabili: presenti Frosini e la ex CDA Eze
- 16:01 Udinese, occhi Lennon Miller del Motherwell: ci sarebbero altri 4 club sulle sue tracce
- 15:51 Udinese, è di Oumar Solet il gol più bello della stagione secondo i tifosi
- 15:34 Udinese, Il Vasco Da Gama ha offerto un prestito con diritto di riscatto per Brenner
- 15:27 Contratti sportivi fino a otto anni: svolta firmata da Abodi
- 15:25 Europeo U21, dove vedere Germania-Italia in tv e in streaming
- 14:08 Udinese, si apre la finestra dei riscatti: ora arriverà l'ufficialità di Atta. Le cifre
- 13:48 L'ex Udinese Di Natale vince la Nations League con la Nazionale di Calcio a 8
- 13:17 Udinese, possibile amichevole estiva in Austria con il Mallorca
- 12:55 L'ex Apu Udine Simone Pepe vicino a Forlì. Ma occhio a Rieti...
- 11:59 Attenta UEB Cividale, quest'anno hai una rivale in più: Verona fa sul serio
- 11:31 Fanesi: "Con i Pozzo l'Udinese è cresciuta, poi sai cosa perdi ma non cosa trovi"
- 10:43 L'ex Udinese Calori: "Con partenza Bijol mancherà un leader, Solet non può sostituirlo"
- 10:23 Primavera Udinese, sarà separazione con Bubnjic. Il vice Gutierrez verso la promozione
- 10:08 Napoli-Udinese, prossima settimana nuovo contatto per Lucca: manca l'intesa con Pozzo
- 09:18 Italia-Israele a Udine, il retroscena: la prima idea della Figc era Bari
- 09:00 Italia-Israele a Udine, Anzil: "Riconoscimento alla nostra rinomata organizzazione"
- 21:15 Lucca-Napoli, parla Bazzani: "È nel miglior momento della carriera, chi più di Conte potrebbe migliorarlo?"
- 20:40 Napoli, il comunicato del club partenopeo sul mercato
- 20:30 La nuova vita di Sven Kums: la creazione dell'ex Udinese per rivoluzionare il calciomercato
- 20:00 Supercoppa Europea, il sindaco De Toni: "Sicurezza? Fiduciosi che tutto possa andare per il meglio"
- 19:30 Supercoppa Europa, Collavino: "Prelazione agli abbonati dell'Udinese? Non ci sarà la possibilità"
- 19:00 Dal campo alla pista, l'ex Udinese Cannavaro ospite al Mugello per la MotoGp
- 18:30 Italia-Israele a Udine, Fedriga: "Occasione unica per celebrare il nostro territorio"
- 18:20 Udinese Club di Buja, il presidente Camatel: "Un sogno che si avvera. L'obiettivo è far innamorare i ragazzi dell'Udinese"
- 18:00 Inaugurato l'Udinese Club di Buja, Marcon: "Grande soddisfazione il riavvicinamento dei tifosi alla squadra"
- 15:51 Italia-Israele a Udine, il sindaco De Toni: "Siamo preoccupati"
- 15:00 Italia-Israele a Udine, Collavino: "Una testimonianza della modernità e della funzionalità del Bluenergy Stadium"
- 14:35 Udinese, Karlstrom compie 30 anni: gli auguri del club bianconero
- 14:25 Udinese, Bijol ha firmato il contratto con il Leeds: è addio dopo tre stagioni
- 12:55 Compleanno in casa Udinese: Razvan Sava compie 23 anni
- 11:57 Un vecchio obiettivo dell'Udinese può andare al Torino: granata su Tchatchoua