No mi plâs vantami di qualchi personal intuizion; ma une de robis che vevi metût neri su blanc dopo le prestazion cul Pescara ere stade le partide di Fofana, o, par jessi plui precîs, al sô costant percors di crescite, fisiche, tecniche e mentâl. Mi visi di velu viodût pe prime volte in cope Italie, cuintri al Spezia, cheste estât. Par trop che puès contâ une partide di cope Italie zujade in avost, mi visi di un zujadôr che al lassave viodi une grande fisicitât, une presince impuartante a metât campo unide a qualchi strap e progression in denant. E al Fofana che si sta cjapânt spaziis in cheste Udinese l’è un zujadôr che al fâs ben lis robis semplicis. Al partecipe a dutis lis fasis dal zûc, cence però le presunzion di risolvi le situazion con zujadis di campion. Al difind, al attacche, al segne goi che no son banai, come cuintri al Palermo. D'altronde, un passât al Manchester city e une esperience in Ligue 1 vevin di vigni fur, prime o poi.
Un balòn sempliç, passà le bale al compaing che si viôt libar, cori il plui pussibil insieme, judaisi e lâ a fâ mal in cuintri pît. Cheste le prime Udinese di Del Neri dulà che zujadôrs su le vie de maturazion (De Pual, Jankto, Fofana) podin vê le tranquilitât di sbaliâ, di meti in campo chel coragjo che al sta fasind cressi le squadre, cun qualchi biel risultât e ottimis prestazions. E soredût caratàr e personalitât. A Palermo le partide no si ere metude bèn. Tre i gambios di formazion, se cjalìn a le squadre cul Pescara: Angella, prin italian a partì titolâr chest an in te squadre furlane, in difese al puest di Samir cun Felipe spostât a sinistre; Hallfredsson a metât campo cun Jankto a cjapâ flât in panchine; Matos denant al puest di un strâc De Paul. Propite su di un erôr di Angella al Palermo l’à cjatât al goal da l’1-0. Le Udinese da l’an passât varès scomençat a murì sot dal pês di se stesse, a Palermo investe le squadre à cjatât une reazion impuartante, no scontade.
Pur cun lis solitis dificultas cul balon, si sin sburtâs in denant, tant di rivâ cun merit al paregjo di Thereau, al tierç goal in dos partidis, ancje se i miglioraments pe ponte francese posin jessi impuartans (robis che masse furlans no varesin mai pensât al sô prin an a Udin, quanc che al faseve fadie a condividi al ruolo di protagonist cun Di Natale, e ce che al cjatave a fin partide erin i malumôrs de curve nord). Al second timp, cun lis squadris fermis a un paregjo che al Palermo nol podeve par nuje conventà, l’à viodût al solit possès di bale de squadre rosanero (che contarà un 61% a le fin de partide, cuintri al 39% di Del Neri & Co). Ma cheste produzion di zûc à partât mancul tir in te puarte di chei de Udinese, statistichis a le man. Insome, le squadre furlane di è confermade ciniche, triste e brave a cjatà le zuajde juste in tal moment dulà che le partide scugnive svoltasi.
Al rest l’è storie. Al prin goal di Fofana l’è dome di viodi e tornà a fâ viodi. Goi cussì son zujadis pensadis, no son di ducj. Segnà cussì l’è segno di serenitât e di concentrazion, tant che no mi visi eurogoal dai zujadôrs da l’Udinese in timps recents. Le potence dal tîr, le altece, le angolazion, une esecuzion perfete che à partât le squadre ospite sul 1-2. Si trattave a chel pont di controlà le partide, e di siarale a le iuste ocasion, rivade cheste volte in cuintri pît, cun Fofana che su servizi di Badu l’à mandât cun le complocitât dal purtîr di cjase le bale in te puarte. 1-3 e partide finude: altris tre pons che fasin ben sperà e che segnin lis primis gerarchiis daur, in te zonis cjaldis de clasifiche.
Cheste Udinese no à nuje a ce spartì, cun dût al rispièt, cun squadris come Empoli, Crotone o Palermo, o, cussì o pensi, chest l’è ce che al mostre al campo. Al starà a Del Neri confermalu, magari al prin veri esamp di lunis, al Friuli, cuintri al no facil aversari che l’è al Torin di Mihajlovič.
Altre notizie - Calciomercato
Altre notizie
- 20:40 UEB Cividale, Micalich: "Consapevoli di essere una squadra forte. Martedì vogliamo il PalaGesteco pieno"
- 20:26 UEB Cividale, Pillastrini: "Siamo stati bravi a rimontare contro una grandissima squadra. Su Mastellari..."
- 20:12 Forlì, Martino: "Partita equilibrata, ma per vincere la serie servirà fare di più"
- 19:55 UEB Cividale-Forlì 90-85, LE PAGELLE DELLE EAGLES: Mastellari in stato di grazia, Lamb letale
- 17:55 DIRETTA Playoff Serie A2 UEB Cividale-Forlì 90-85: RISULTATO FINALE
- 16:45 Storica Under 17, l’Udinese batte ai rigori il Sassuolo e vola ai quarti di finale
- 16:18 Udinese, Nani sul rapporto Runjaic-Sanchez: "Non credo sia nulla di personale"
- 16:17 Sanchez ancora in panchina per 90 minuti: Runjaic non commenta e le responsabilità aumentano
- 16:12 Udinese, Runjaic in conferenza: "Non siamo certo il Manchester City ma in casa, contro l'ultima in classifica, dobbiamo riuscire a vincere"
- 16:06 Monza, Nesta in conferenza stampa: "Abbiamo fatto una partita seria evitando il record negativo di punti"
- 16:00 Udinese, Nani in conferenza: "Siamo dispiaciuti, le analisi le faremo a freddo"
- 15:50 Udinese-Monza 1-2, LE PAGELLE: atteggiamento da gita scolastica. Runjaic sbaglia ancora
- 15:43 Udinese-Monza 1-2, LE PAGELLE DEGLI AVVERSARI: brianzoli che con orgoglio strappano 3 punti
- 15:36 Udinese, Lovric a DAZN: "C'è poco da dire, volevamo vincere davanti ai nostri tifosi"
- 15:33 Udinese, Runjaic a DAZN: "Abbiamo giocato male, non dovevamo perdere in casa"
- 15:27 Udinese, ammonito Lucca: era diffidato e salterà la Juventus
- 14:35 Udinese-Monza 1-2, il tabellino del match del Bluenergy Stadium
- 13:54 Udinese, i tifosi invocano Sanchez che saluta il pubblico: Runjaic fa entrare Iker Bravo
- 13:40 Udinese-Monza, Atta viene ammonito: era diffidato e salterà la gara con la Juventus
- 13:16 Udinese-Monza 0-0, IMPRESSIONI FINE PRIMO TEMPO: gara grigia
- 12:30 Monza, Pizzignacco: "Giocare qui un motivo d'orgoglio, per me è una grande chance"
- 12:27 Monza, Nesta: "Dobbiamo sempre fare una bella figura anche se già retrocessi"
- 12:26 Udinese, Atta mvp del mese di aprile: il francese premiato nel pre partita
- 12:20 Udinese, Lovric premiato nel pre partita per le 100 presenze in Serie A in bianconero
- 12:15 Udinese, Runjaic: "Vincere è la priorità, Monza sarà avversario difficile"
- 11:57 Udinese, Davis: "La concentrazione sarà la chiave, dobbiamo tenere alta l'attenzione"
- 11:42 Si è spento oggi Enzo Ferrari: il cordoglio dell'Udinese Calcio
- 11:24 Udinese, seconda gara da titolare consecutiva per Zarraga: non accadeva da ottobre
- 11:20 Udinese - Monza, le formazioni ufficiali: Davis titolare, conferma per Rui Modesto
- 10:30 Udinese, Bedin: "Un attaccante come Davis lo terrei sempre, Atta giocatore da cui ripartire"
- 10:08 DIRETTA Udinese-Monza 1-2: brutta sconfitta contro una squadra già retrocessa
- 10:00 Cinello: "Mi piace l'Udinese con due interpreti offensivi, ma rispetto comunque le idee di Runjaic"
- 09:45 Secondo poker consecutivo, l'Udinese Primavera sconfitta 4-0 anche dalla Cremonese
- 09:30 Serie A, l'Empoli batte il Parma e torna a vincere dopo 18 partite: gli highlights del 2-1
- 09:15 Serie A, Lazio e Juventus si dividono la posta in palio: gli highlights dell'1-1
- 09:00 Serie A, Como sempre più decimo dopo la vittoria sul Cagliari: gli highlights del 3-1
- 08:30 Monza, i convocati di Nesta per l'Udinese: torna Turati
- 17:16 Udinese, lo Jagiellona proverà a trattenere Ebosse: la situazione
- 17:01 Udinese, si raffredda la pista Boca Juniors per Lautaro Giannetti
- 16:14 Udinese-Monza, 5 tifosi verranno premiati per aver ripulito il settore ospiti a Cagliari
- 16:09 Udinese-Monza, Lovric riceverà la maglia celebrativa per le 100 presenze
- 16:04 Udinese, ottenuta la licenza UEFA per la stagione 2025/26. Cagliari e Como hanno scelto il Bluenergy Stadium
- 15:56 Sassuolo U17, mister Papalato: "L’Udinese ha tanto carattere ed è molto solida difensivamente"
- 14:15 Udinese, la probabile formazione contro il Monza: Ehizibue in vantaggio su Rui Modesto, Lucca in panchina
- 14:00 Monza, la probabile formazione contro l'Udinese: tra i pali ci sarà il friulano Pizzignacco
- 12:45 L’Udinese Under 16 vince il Torneo Città di Motta di Livenza
- 11:00 Verso Udinese-Monza: ai friulani manca la vittoria in casa con i brianzoli
- 09:30 Udinese, coppia Lucca-Davis: le probabilità di vederli assieme contro il Monza
- 08:35 Calciomercato - L'Originale fa ancora tappa in Friuli: la città scelta per il programma